Eksem?

BambinoLukas

Gift med forumet
I noen dager nå har jeg sett at Lukas har vært litt rød og tørr i knehasene. Etter han hadde badet i dag så ble det større og rødere... Kan dette være atopisk eksem tro? Er det noen andre som har det?

Bruker Babyline sin såpe og bittelitt olje i badevannet... [8|]

Han har også vært litt tørr i kinnene i et par dager. Har noen en god krem å anbefale fra apoteket eller lignende? (Har Aderma sin og Sebamed men syns ikke de virker...)

Vet ikke så mye om eksem, men ang en godt krem så er jeg kjempe fornøyd med A krem. De har den på apoteket i 2 etg på city [;)] Thea har alltid blir bedre i huden dagen etter med den kremen. Den er uten parfyme, kan brukes etter de har vært i solen og i kulda. JEg brukte den på Thea i vinter jeg.

Ja den hadde jeg nesten glemt... Jeg brukte den på Lukas i vinter (og meg selv) så den skal jeg jammen meg prøve igjen! Takk! [:D]

Se der ja, godt jeg kan være til hjelp også [;)]
Bare hyggelig det altså [:D]
Fortell hvordan det går med den kremen da [:)]

Ja i dag har jeg vært på apoteket og kjøpt A-krem og en krem som heter miniderm mot tørr hud.
Har smurt A-kremen i ansiktet og den andre på de tørre flekkene på kroppen hans så får vi se om de har noen virkning... [:)]

X fingrene i spenning [;)]

Back
Topp