Gulltopp
Gift med forumet
Snuppa har en stund harr utslett i bleieområdet. Har smurt godt med salver, og det har hjulpet. Men det sitter i litt utslett som er langs ytterkanten og utforbi bleiekanten. Har ikke forstått hva det skyldes... hun har også hatt eksem (?) i knehasen, ser ut som atopisk eksem. I dag var det litt foran på knærne og litt oppover beina, men det var mer prikker/nupper. Har lurt litt på om det kan være ull hun reagerer på, har lurt på om det kan være mat, eller noe annet. Jeg har selv hatt matallergi og atopisk eksem hele livet, og håper virkelig ikke hun har fått det samme...
Siste teorien er at hun reagerer på plasten i engangsbleiene... veldig upraktisk... Så i dag har jeg bestilt litt forskjellige AIO tøybleier og håper det hjelper!
Er så frustrerende, tror ikke hun plages voldsomt av det, men er jo redd det skal bli verre...[&o]
Andre som har atopisk eksem?
Vet det er flere som reagerer på ull rett mot kroppen, men hvordan begynte det? Vi brukte jo ull hele forrige vinter...! Synes det er litt rart også.
Siste teorien er at hun reagerer på plasten i engangsbleiene... veldig upraktisk... Så i dag har jeg bestilt litt forskjellige AIO tøybleier og håper det hjelper!
Er så frustrerende, tror ikke hun plages voldsomt av det, men er jo redd det skal bli verre...[&o]
Andre som har atopisk eksem?
Vet det er flere som reagerer på ull rett mot kroppen, men hvordan begynte det? Vi brukte jo ull hele forrige vinter...! Synes det er litt rart også.