eksdamer..

SKRIKER EG??[:)]

HAR IKKJE FOR VANE Å SKRIKE EG NEI, [:D]HEHE, OG KLAGER IKKJE HELLER[;)]..VAR DET NOKE GALT I TEMA EG TOK OPP ELLER? [&:]
SJALUSI FØRER ALDRI NOKE GODT MED SEG. OG EG FØLER MEG VELDIG HELDIG SOM ER SÅ TRYGG PÅ MIN MANN, FOR SJALUSI ER BORTKASTET ENERGI[:)]

NATTAKLEM TIL ALLE SAMMEN[:)]

Hehe! Nei, jeg skjønte heller ikke den! [;)]

Jeg beundrer og er sjalu på (hehe, finnes jo flere sjalusier) de som ikke er sjalu av seg.
Det er skikkelig tungt. Selv om han ikke er kjip på komplimanger og er flink å vise han er glad i meg..

*sukk*[&o] Hjelpe meg altså!

EG KJENNER DET GODT IGJEN, EG VAR SÅ SJALU FØR, OG DET ER VONDT.
DET ER VIKTIG Å JOBBE MED SEG SJØLV DÅ, IKKJE BERRE LA DET GÅ SIN GANG, LES OM DET, LÆR OM GRUNNENE TIL KVIFOR, JOBB MED Å BLI KVITT DET, FOR DET ER SÅ ØDELEGGENDE..

Takk for tips![:)]

Har du noen tips om sider eller bøker jeg kanskje kan ha lære av?

Kjenner meg VELDIG igjen i det du skriver tullmusa [;)]

Kathrine

Ja, bra vi er flere! Eller egentlig ikke, for det er jo rett og slett et helvette![&o]
Kanskje vi skulle hatt en støttegruppe her inne.. Hehe![;)]

Å JA, DÅ FORSTOD EG TAMMIS, HEHE. LIKER BERRE Å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER EG[:D]

EG HAR IKKJE NOKEN TIPS OM BØKER NEI..MEN DU FINNER SIKKERT NOKE PÅ NETTET.
DET ER IALLEFALL VIKTIG Å JOBBE MED DET[:)]

JAJA, VISS DET ER GOD UNDERHOLDNING SÅ ER DET JO FINT DET[:D]

hehe tullmusa.. kjente meg så godt igjen i det du skreiv... Akkurat sånn var jeg før, helt lik.. skulle dra mest mulig ut av kjæresten og ble så sint på han fordi han fortalte meg det. Går jo an å lyve liksom??!!!
Ble faktisk slutt mellom meg og den første kjæresten min pga sjalusi, jeg var helt gal. Skulle vite alt mulig, taklet ikke det at han hadde venninner men så jo ikke noe galt i at jeg hadde en drøss av kompiser...

Trist det der med sjalusien egentlig har blitt mye flinkere nå. Spør ikke lenger fordi jeg vet at jeg ikke vil vite det og at det bare fører problemer med seg. Jeg har begynt å innse at sjalusien min har null nytte for seg. Kjæresten min tilber jorda jeg går på, og ser sjelden på andre damer. Har faktisk blitt så flink med sjalusien min at det gjør ikke noe om han ser på ei annen jente og synes hun er fin.. Jeg gjør jo det med andre gutter, betyr ikke at jeg kommer til å ha sex med dem for det.
Men hvis han danser med ei annen kjerring eller snakker litt for lenge med henne, ja da... da blir jeg rød i øyene og sikker på at det står en sky av røyk rundt meg mens jeg baner meg frem og sier veldig falsk hei til hun som klenger på kjæresten min.

Skulle gjerne drept dem hele gjengen.. typen min er nemlig litt for tja.. omgjengelig heter det tror jeg av seg.. snakker med alt og alle og er ganske sjarmerende. Irriterende siden jeg ikke er sånn.. kan ikke bare begynne å snakke med noen vilt fremmede slik som han. Kassedama i matbutikken irriterer meg veldig, de snakker sammen hver gang han er der.
Hva er vitsen??? han handler bae der.. hun fører sikker ikke samtaler med andre faste kunder.. grr...

Men men.. den sjalusien der er bare dum rett og slett for innerst inne vet jeg at det ikke betyr noenting. Det er sånn han er og er en av tinga jeg falt for når det gjalt han...
Så jeg skal skjerpe meg enda mer og prise meg lykkelig for at kjæresten ser meg og bare meg [:D][:D][:D]

God morgen alle sammen,
min kjæreste var veldig sjalu til å begynne med, det slet veldig på forholdet, ble nok slutt et par ganger men det tok bare noen timer så var alt okey igjen. det hele begynte da jeg fikk ny jobb, jeg elsket jobben og de jeg jobbet med var helt fantastisk, problemet var at jeg var eneste hønen i hane flokken, jeg kjørte turistbuss og hadde lange dager, vi var kun 4 ansatte på stor buss, ååå dere skulle sett den fine bussen min, nesten helt ny og med toalett og kjøkken, til og med en pølsekoker, mahogny i dashbordet, cd spiller, dvd........ ÅÅÅÅÅÅ JEG SAVNER BUSSEN MIN... eh ja tilbake til sjalusi ja...vi var somsagt 4 ansatte og 2 av de var rundt 40- 50 år og jeg og en annen var like gamle(29) så meg og han på 29 holdt mye sammen, ble sendt på dagsturer sammen når det var behov for 2 bussre på den turen, vi hadde mye moro som venner, han er gift og de har et barn på ca 2, så man trangte ikke frykte noe fra han eller meg, for jeg forguder min kjære (og det vet han også for det forteller jeg han vær dag)[:)] men min kjære klarte ikke å styre seg, gikk igjennom telefon, dagbok osv og da han ikke fant noe så måtte jeg jo ha fjernet det, mente han!!! han fikk treffe denne fyren jeg jobbet med, han fikk faktisk treffe dem alle og han var skjønt enig om at det var en fin gjeng men allikavel.......
som yrkessjåfør er det et kjent problem at ryggen ryker og at man får lett senebetenelse, min rygg røk for mangen år siden og senebetennelse i albuen har jeg hatt lenge før jeg fikk ny jobb, og med de to skadene og 50 kg GANGER 37 kofferter nesten daglig da sier kroppen nei til slutt, jeg ble sykemeldt og sa opp jobben. men la meg få si at min kjære var veldig okey og jobbet meget hardt med seg selv før jeg ble syk og sa opp jobben. så nå er jeg husmor på fjerde mnd og jeg stor koser meg, jeg er ute med venner og han sier ingen ting, de få gangene jeg har gått på byen har han smilt, sagt han elsker meg og at han gledet seg til jeg kommer hjem igjen. jeg elsker psykologi så jeg har lest masse om sjalusi og alle vet at sjalusi kommer av eget dårlig selvbilde, jeg har jobbet masse med han om det og han vet dermed hvor jeg står og han er sikrere på seg selv og ikke minst, HAN SIER IFRA NÅR DET GJØR VONDT, istedet for å gå å spinne oppspinn i hodet sitt.

Sånn er jeg også, helt greit at hans ser på andre damer og kommentere de. Men tar noen på kjærsten min så blir jeg sint.
Men jeg kan finne på og slenge meg rundt en kompis og gi han en klem vist jeg møter på en. Sikkert fordi jeg vil at han skal oxo bli sjalu, men det funker aldri.

Nå er min oxo veldig omgjenngelig og sjarmerende, så når vi er ute på byen kan han bruke en halv time på do, fordi han skal prate med alle til og fra do, og da sitter jeg og tenker at det er ei dame som har huka tak i han. Misstenker aldri han for og gjøre noe, men jeg tror alle damene er ute etter han, for i mine øyne så er han den mest sexye i verden.

Prøver veldig hardt og holde det for meg selv, men han vet at jeg er sjalu og mistenksom av meg og han sier oxo at det kommer av dårlig selvbilde, men han er ikke så flink til og gi meg komplemang på utseende og da tror jeg selvf at det ligger noe i det. Men jeg stoler 100% på han, det er damene jeg ikke stoler på.

FORSTÅR..
NÅR ME ER UTE PÅ BYN SÅ ELSKER EG Å DANSE, HAN DANSER IKKJE, ME GÅR OFTE PLASSER DER DET ER PIANOMANN, FOR MIN MANN ER FLINK Å SYNGE, OG DET ER ALLTID DAMER SOM LEGGER SEG ETTER HAN, OG EG SYNS DET ER MORSOMT EG DÅ AT ANDRE SYNS AT HAN ER FLOTT[:)]

EG KAN OFTE TERGE HAN LITT, FOR HOLDER LITT AVSTAND VISS EI DAME LEGGER AN PÅ HAN, EG ER ALDRI SÅ LANGT UNNA DÅ, LITT KONTROLL MÅ EG JO HA HEHE[:D], OG HAN SER FORTVILA PÅ MEG, OG VIL EG SKAL KOME BORT..MEN EG LAR HO HOLDE PÅ MED FLØRTINGA LITT FØR EG GÅR BORT TIL HAN, HEHE LIKE MORSOMT KVAR GANG[:D]

DAMER KAN VERA GANSKE FREKKE, FOR VELDIG MANGEN, VISS EIN MANN HAR RING PÅ FINGEREN, SÅ TAR DEI DET SOM EI UTFORDRING...SÅNN VILLE EG ALDRI HA GJORDT!!

Må jo bare si at vi ikke har kontakt med noen av eksene våres. eks dama til samboeren min var utro i deres hjem. Så det er vel en grunn nok. Eksen min kuttet all kontakt når han fikk vite at jeg ventet barn. vi jobbet til å med sammen. Men han valgte å slutte. Da har han tatt et valg. Jeg prøvde å holde kontakt en stund. Men valget stod på han.

Back
Topp