God morgen alle sammen,
min kjæreste var veldig sjalu til å begynne med, det slet veldig på forholdet, ble nok slutt et par ganger men det tok bare noen timer så var alt okey igjen. det hele begynte da jeg fikk ny jobb, jeg elsket jobben og de jeg jobbet med var helt fantastisk, problemet var at jeg var eneste hønen i hane flokken, jeg kjørte turistbuss og hadde lange dager, vi var kun 4 ansatte på stor buss, ååå dere skulle sett den fine bussen min, nesten helt ny og med toalett og kjøkken, til og med en pølsekoker, mahogny i dashbordet, cd spiller, dvd........ ÅÅÅÅÅÅ JEG SAVNER BUSSEN MIN... eh ja tilbake til sjalusi ja...vi var somsagt 4 ansatte og 2 av de var rundt 40- 50 år og jeg og en annen var like gamle(29) så meg og han på 29 holdt mye sammen, ble sendt på dagsturer sammen når det var behov for 2 bussre på den turen, vi hadde mye moro som venner, han er gift og de har et barn på ca 2, så man trangte ikke frykte noe fra han eller meg, for jeg forguder min kjære (og det vet han også for det forteller jeg han vær dag)[:)] men min kjære klarte ikke å styre seg, gikk igjennom telefon, dagbok osv og da han ikke fant noe så måtte jeg jo ha fjernet det, mente han!!! han fikk treffe denne fyren jeg jobbet med, han fikk faktisk treffe dem alle og han var skjønt enig om at det var en fin gjeng men allikavel.......
som yrkessjåfør er det et kjent problem at ryggen ryker og at man får lett senebetenelse, min rygg røk for mangen år siden og senebetennelse i albuen har jeg hatt lenge før jeg fikk ny jobb, og med de to skadene og 50 kg GANGER 37 kofferter nesten daglig da sier kroppen nei til slutt, jeg ble sykemeldt og sa opp jobben. men la meg få si at min kjære var veldig okey og jobbet meget hardt med seg selv før jeg ble syk og sa opp jobben. så nå er jeg husmor på fjerde mnd og jeg stor koser meg, jeg er ute med venner og han sier ingen ting, de få gangene jeg har gått på byen har han smilt, sagt han elsker meg og at han gledet seg til jeg kommer hjem igjen. jeg elsker psykologi så jeg har lest masse om sjalusi og alle vet at sjalusi kommer av eget dårlig selvbilde, jeg har jobbet masse med han om det og han vet dermed hvor jeg står og han er sikrere på seg selv og ikke minst, HAN SIER IFRA NÅR DET GJØR VONDT, istedet for å gå å spinne oppspinn i hodet sitt.