EKSAMENSRÆVA!!!!!

*BalleFlass*

Elsker forumet
hvordan var BSB konserten???? tell me...tell me.....

Hvordan startet de konserten??? har du bilder....??

jeg og ville gååååå[:(][:(][:(][:(]

hopp

Hadde band med eller var det dj..?

dååååhhhnnn....

jeg var på konserten i fjor og det var heeeeelt magisk[:D] meg og min søster stod helt fremme...hun besvimte og[:(] ikke kjekt.... men det er jo ikke rart folk var jo værre enn verst[:(] men heeeelt fantastisk.... nesten så jeg fikk tårer i øynene[:D]

takk for at du delte bilder[:D]

ORIGINAL: EksamensRævva

ORIGINAL: *Vriompeis*

dååååhhhnnn....

jeg var på konserten i fjor og det var heeeeelt magisk[:D] meg og min søster stod helt fremme...hun besvimte og[:(] ikke kjekt.... men det er jo ikke rart folk var jo værre enn verst[:(] men heeeelt fantastisk.... nesten så jeg fikk tårer i øynene[:D]

Jaaa.. Jeg begynte å grine da de spilte siste sangen [8D] Kjente bare underleppe begynte å vibrere..

Hvilken sang var det?

dååååhhhnnn....

Jaaa.. Jeg begynte å grine da de spilte siste sangen [8D] Kjente bare underleppe begynte å vibrere..

Hvilken sang var det?

En ny sang.. Bye bye love!

Eller var det nest sist..[8|] Var ihvertfall den jeg begynte å grine til fordi jeg visste alt var over nå [8D]

Ser for meg gutta synger den der "Byyye byyyye love.. Bye bye happines.. Hello lonelyness.." [:D]

Back
Topp