Eksamenslesing... :S

Bennie

Glad i forumet
Sitter å leser siste finish til eksamen i mårå.. huff.. er såå lite konsentrert for tiden!!
Lurer virkelig på hvordan dette skal gå..[&:]
Tenker liksom bare baby, baby, baby.. hehe[:)]
Skal bli godt å bli ferdig!!!![:)]

Andre som er like ukonsentrerte om ting de må/bør gjøre for tiden eller?![8D]

Har ikke noe spes å konsentrere meg om nå egentlig... Så jeg tenker BABY med god samvittighet, men det blir vel mye babytenking innimellom assa.  Godt at du har noe å peise tankene inn på, men skjønner at examen kanskje ikke er 1. valget hehe.  Lykke til uansett!  Du har nok fått inn mer enn du tror[:)][:)]

ORIGINAL: Pivi

Har ikke noe spes å konsentrere meg om nå egentlig... Så jeg tenker BABY med god samvittighet, men det blir vel mye babytenking innimellom assa.  Godt at du har noe å peise tankene inn på, men skjønner at examen kanskje ikke er 1. valget hehe.  Lykke til uansett!  Du har nok fått inn mer enn du tror[:)][:)]

Takk!! Håper på det ja!! [8D] 
Skal bli godt å bli ferdig slik at jeg også kan tenke baby med god samvittighet (hvertfall frem til neste eksamen!![8D][:)]) hehe

Hehe... alt jeg gjør for tiden blir gjort med baby laaangt baki tankene... Det er frustrerende til tider, for jeg har NULL konsentrasjon...[;)]

Masse lykke til på eksamen!!!

Signerer!

ORIGINAL: maibabyivente

Ville bare ønske deg lykke til på eksamen i morgen eg!![:D][:D][:D]

TAKK!! [:)] 

Lykke til med eksamen!! [:D] 
Jeg skal ha fremføring av prosjekt oppgave i dag, puh! Men selve eksamen har jeg utsatt, den er ca 2-3 uker etter termin.. tror ikke at jeg er så klar for lesing da... [;)]

Jeg har neste eksamen 6-7 juni jeg... Gruer meg til d. [:'(] Så får jeg ikke begynt å forbrede meg enda for det skal være et gr arb og tema skal hver gr velge sammen(gr er jo ikke valgt enda..)...kjiipt! Vær glad for alt som er unnagjordt før fødsel, tror ikke det blir mindre baby på hjernen etter på [:D][:D] MASSE LYKKE TIL!!![;)]

ORIGINAL: snart_4_barn

Jeg skal ha fremføring av prosjekt oppgave i dag, puh! Men selve eksamen har jeg utsatt, den er ca 2-3 uker etter termin.. tror ikke at jeg er så klar for lesing da... [;)]

Lykke til med fremføringen du også!![:)]
Hehe, tenk om babyen finner ut at h*n vil vente et par uker med å komme ut da?! Da får du det travelt.. [8D][:)] Har samme "problem" selv.. tre dager etter termin skal jeg ha eksamen igjen.. (hjemmeeksamen da, men..) så enten må han komme ut NÅ eller så må han komme ut på termin!![8D][:)] hihi

ORIGINAL: Freia81

Jeg har neste eksamen 6-7 juni jeg... Gruer meg til d. [:'(] Så får jeg ikke begynt å forbrede meg enda for det skal være et gr arb og tema skal hver gr velge sammen(gr er jo ikke valgt enda..)...kjiipt! Vær glad for alt som er unnagjordt før fødsel, tror ikke det blir mindre baby på hjernen etter på [:D][:D] MASSE LYKKE TIL!!![;)]

DET tror jeg på!![:D][:D][:D] hihi, GLEEEDER meg!![:)]

[:D]Masse lykke til på eksamen !

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: snart_4_barn

Lykke til med fremføringen du også!![:)]
Hehe, tenk om babyen finner ut at h*n vil vente et par uker med å komme ut da?! Da får du det travelt.. [8D][:)] Har samme "problem" selv.. tre dager etter termin skal jeg ha eksamen igjen.. (hjemmeeksamen da, men..) så enten må han komme ut NÅ eller så må han komme ut på termin!![8D][:)] hihi

Takk, takk!!! [;)]
Men jeg har vært lur.... utsatt eksamen til etter jul!!!
2-3 uker etter termin er for de andre.. lett å misforstå.
Lykke til med din eksamen!

lykke til i mårå!!

ORIGINAL: Tussi75

[:D]Masse lykke til på eksamen !

signerer

Back
Topp