eksamen..

Trillemor82

Forumet er livet
kan noen bare forklare meg at jeg klarer det????? jeg sliter sånn nå.. føler at jeg kan det.. men hva om eksamen blir helt annerledes enn caset...

og jg leser og leser.. men ingenting går inn.. for dette me morfar (han er i koma nå) sliter sååå veldig på.. legene skal ha møte med de nærmeste pårørende i morgen..[&:] for det er visst både hjertet og lunger..[&:] hjelpes..

og min eksamen er på torsdag.. oh fokuset er jo absolutt ikke på eksamen.. den er på sykehuset..[:(][:(][:(][:(][:(][:(] det går nok mot slutten.. men jeg nekter å innse det...

Å, så trist å høre at det går så dårlig med morfaren din. Stor klem til deg. Som om eksamen ikke er nok så må du få dette oppå også. Jeg har troen på deg jeg. Hvis du føler at du kan stoffet så gjør du nok det så dette fikser du. Jeg skjønner at tankene dine er hos morfaren din for tiden, men jeg er sikker på at du klarer å konsentrere deg de timene det gjelder og at det går bra på eksamen.

takk namba!! det er sååå grusomt å bare vente og vente på hva som skjer.. vi vet ingenting liksom.. [:(][:(][:(]

Det må være grusomt å føle seg splittet mellom to så viktige ting nå - på den ene siden har du omsorgen for morfaren din, og den andre siden eksamen. Jeg tror stoffet sitter nå, du har jobbet så hardt - tillat deg selv å ta eksamensfri i dag og vær med familien, så tror jeg du føler deg bedre når du må "skru" av sorgen under eksamen (og stå med glans) på torsdag. Tenker masse på deg!

Huff, så trist å høre om morfaren din[:(] Noen ganger klarer man å finne fram uante krefter i slike situasjoner - men lett er det ikke. Sier som Lenemor - vær ilag med familien din litt og så kommer du nok gjennom eksamensdagen med glans. Mange gode tanker og klemmer herfra.

Ja det var trist. Jeg skjønner at det er vanskelig, men jeg må si som namba; jeg har tro på deg, jeg tror du får det til. Lykke til i alle fall. Håper at du kan forsone deg med tanken, hvis det er slik som du sier. Håper også at du føler du får litt tid til å være hos morfaren din. klem

problemet mitt litt oppi det er at familien min er en time unna..[:(] og han ligger i koma.. så jeg får ikke besøkt han..[:(][:(][:(] og i dag fikk vi beskjed om at de ikke vil vekke han enda.. for det er en hjerteklaff som ikke fungerer.. så han skal få hvile så lenge de syns det er forsvarlig...[:(][:)] det er jo godt for han.. garantert.. men tøft for oss andre rundt..

han er ikke sterk nok til å tåle noe operasjon[:(]

Du får ikke tatt deg en tur til familien din likevel da? Det kan hende at det hadde gjort deg godt. Kanskje vil det også gjøre deg godt (og vondt, men det er det vel uansett) å besøke han og prate med han selv om han ligger i koma? Krysser fingrene for at hvilen gjør han godt og at han blir sterkere mot alle odds.

Huff dette var vanskelig!!! Ikke gøy når man ikke får gjort noe!
Hva ville morfaren din gjort ang eksamen? Hva hadde han sagt til deg?

Som lenemor sier, så ville nok jeg og bare tatt en eksamensfri dag og dratt på besøk.. For da er det kanskje lettere å fokusere litt annerledes etterpå..
Sender mange klemmer din vei.. [:)]

Jeg har tro på at du klarer det fint. Du har jo lest masse og stoffet er der i bakhodet. Bare prøv å holde hodet kaldt når du får eksamen, og så svar så godt du kan. Det ordner seg.

Det er supertrist med morfaren din. vet jo alt om hvordan du har det om dagen, siden mormor også er dårlig. Huff.

Sender trøsteklemmer

ORIGINAL: Almyrida81

Som lenemor sier, så ville nok jeg og bare tatt en eksamensfri dag og dratt på besøk.. For da er det kanskje lettere å fokusere litt annerledes etterpå..
Sender mange klemmer din vei.. [:)]

problemet mitt oppi det hele også er at jeg takler ikke å være svak ovenfor mamma etc.. og jeg orker ikke se de har det vondt.. [&:][&:] sååå da syns jeg det er bedre å sitte her og tenke.. men samtidig.. så er ikke det noe moro heller.. men jeg klarer bare ikke være svak ovenfor mamma.......[&:][&:]

ORIGINAL: monicabebe

Jeg har tro på at du klarer det fint. Du har jo lest masse og stoffet er der i bakhodet. Bare prøv å holde hodet kaldt når du får eksamen, og så svar så godt du kan. Det ordner seg.

Det er supertrist med morfaren din. vet jo alt om hvordan du har det om dagen, siden mormor også er dårlig. Huff.

Sender trøsteklemmer

det er jo ikke moro i det hele tatt.. og det er jo typisk at vi skal få slike ting på likt???? her er det også i tillegg til atl det andre.. noen sår som ikke vil gro.. sååå da kan det jo bli blodforgiftning her også..[&:]

Typisk det ja. KJipt at de får ALT på en gang når de først har blitt syke. HUff. Jeg prøver å beholde optimismen så lenge jeg kan!

ORIGINAL: monicabebe

Typisk det ja. KJipt at de får ALT på en gang når de først har blitt syke. HUff. Jeg prøver å beholde optimismen så lenge jeg kan!

ja.. jeg også...!!! dethjelper ikke å være negativ [:)][:)][:)]

Back
Topp