Eksamen i morgen

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
I morgen kl 1100 må dere krysse fingrene for meg, jenter!!! Da har jeg eksamen i fordypningsfaget IKS ( Intekulturelle studier). Det er 30 min muntlig[:o][:'(] Jeg hater muntlig[&:]

Neida, husk på at muntlig er eneste eksamensform hvor man ser sensoren, og kan lese om han (eller hun) er fornøyd med svaret ditt eller om du bør gjøre ting klarere eller utdype. Her har du muligheten for å vri om, justere og endre svaret ditt underveis, så lenge du følger med på dem som sitter der. Muntlig er kjempeekkelt, men det er samtidig enkleste form for eksamen (synes jeg i alle fall - jeg blir kjempenervøs og stammer og stotrer og rødmer, men får bedre karakter enn på skriftlige allikevel)

Og selvsagt krysser vi alt vi har - du kommer til å klare det kjempebra... og så er du enda et skritt nærmere å være ferdig!

Jeg er sikker på at du kommer til å klare deg strålende - krysser alt jeg har for at du står med glans![:)]

Masse lykke til!!!

Skal krysse alt jeg har for deg!!!!

Lykke til i morgen. Jeg er sikker på at du klarer deg bra selv om det er ekkelt med muntlig.

altså, jeg har trua på deg!! sikker på at du fikser dette kjempefint.. [:)] sett deg ned, slapp av, les sensoren, og vips.. du har en fin karakter!![:)]

Jeg skal krysse alt jeg har! [:)]
Tipper det kommer til å gå kjempebra!

Skjønner at du er nervøs og gruer deg, men hadde kanskje vært negativt om du ikke grua deg [:)]
Du er etter hva jeg vet utrolig flink til å snakke og å formuere deg rett [;)]

Masse lykke til snuppa, har stor tro på deg [:D]

jeg krysser fingrene!!

Og som jeg sa, bare snakk vei om emnet du får og alt som kan relateres. Jo mer du snakker, jo færre spørsmål får de stilt. Det funker alltid for meg, hehehe

Skal tenke på deg i morgen, snuppa!

Back
Topp