Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her sitter jeg med "brennende" mage og leser for harde livet. Den fysiske formen tilsier at hodet vil være nokså tomt i morgen. Håper bare jeg klarer å komme meg igjennom uten å kaste opp på noen Fler studenter som driver å leser nå?
Sniker fra November. Hadde første eksamen på tirsdag. Gikk overraskende greit. Har ikke altfor høye forhåpninger til meg selv og gir meg når jeg er sliten hvis ikke klarer jeg ikke komme meg gjennom. Har neste på mandag og to venninner å lese med så da er det mye lettere å holde fokus kjenner jeg har en 16 mnd gammel datter også som krever sitt. Masse lykke til i morgen!!
Lykke til! Ingen eksamener dette semesteret, men i november derimot[emoji28] en venninne sa ifra til en eksamensvakt at hun var gravid og kvalm, og da fikk hun sin "egen" vakt som var hønemor og passet på at hun satt nærmest døra og hadde alt hun trengte de kan være ganske allright!