Eksamen i morgen.OPPDATERT

shina

Elsker forumet
Ja da er min første eksamen her allerede. Jeg går opp i Samfunsfag i morgen og er veldig spent på hvordan det blir.
Jeg tror nok det går bra, jeg er godt forberet og har får 5 og 6 på de to prøvene vi har hatt.

Jeg må innrømme at jeg håper jeg har super flaks og får 6 til eksamen, dette er det enkleste faget og det eneste jeg tror jeg har en liten mulighet til det, men som sakt må jeg ha en god porsjon flaks med vilket emne som blir trekt ut, kan alt bra, men noe kan jeg jo bedre:) jeg er sååååå spent![:)]
-----------------------------------------------------------------------
Ja da var jeg ferdig, har alderig vert så nervøs i hele mitt liv, ødla litt for meg i begynelsen, og jeg var uheldig å kom opp i det jeg følte meg mest usikker på, men men.

Jeg fikk 5![:)] Jeg er fornøyd men skulle ønske jeg hadde hatt mer flaks og kommet opp i noe jeg følte meg tryggere på! Uansett DEILIG å ha lagt et fag bak seg[:D]

Lykke til i morgen!!!
Det går nok kjempebra!
Skal  for deg!!!

ORIGINAL: Lussi81

Lykke til i morgen!!!
Det går nok kjempebra!
Skal  for deg!!!

sign[:D]

Masse lykke til! [:D][:D]

Det kommer sikkert til å gå fint! [;)]

Går nok kjempebra skal du se , krysser fingre og tær og sender masse godr eksamenstanker :)

ORIGINAL: smyga

Lykke til i morgen!!!
Det går nok kjempebra!
Skal  for deg!!!

sign[:D]

ORIGINAL: kjersti72

Går nok kjempebra skal du se , krysser fingre og tær og sender masse godr eksamenstanker :)

Lykke til i morgen!!!
Det går nok kjempebra!
Skal  for deg!!!

Da var det gjot[:)]

Så KJEMPEBRA flinke deg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[;)][;)][;)][:D][:D][:D]5 er jo kanonbra!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:)][:)][:)][8D][8D][8D][;)][;)][;)][:)][:)][:)][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D]

Gratulerer så masse med 5'ern! [:D]

Kjempebra jobba! Jeg synes du skal slappe av og belønne deg selv litt i kveld, det har du ærlig fortjent! [;)] Kjempeflott å få 5 i det emnet du følte deg mest usikker på, da! [:)]

Gratulaise med femmern!! Det er jo sinnsykt bra jo  

Lykke til i morgen!!!
Det går nok kjempebra!
Skal  for deg!!!

Takk alle samman[:)] Jeg er absolutt ikke skuffet, jeg fortjente 5  å ikke noe bedre, jeg var så nervøs at jeg så vidt ståtra meg igjennom det første spørsmålet, fikk ikke tid til å svare på hele en gang, det andre gikk veldig bra!

Jeg skulle bare ønske jeg hadde vert litt mindre nervøs og kommet opp i noe jeg følte meg helt trygg på, det hadde vert stas å ha 6 i et fag, men som sakt finnes ikke skuffet[:D]

Den andre grunnen til at jeg kunne tenkt meg en 6 er er at jeg har dysleksi (som sikket en del har merket)[;)] dermed er det lite trolig at jeg får noe bedre en 2 i skriftelig engelsk of 3 i skriftelig norsk, jeg har verfall alderig klart det bedre før.  det ville hevet snittet, men samtidig har jeg altid fått gode karakterer i muntelig norsk og engelsk, og i andre fag som ikke har noe med skriving å gjøre.

Back
Topp