Ekkleste kvelden, ever...

MalinDalin

Forumet er livet
Opplevde jeg i går. Begynte med at jeg ble drit trøtt etter å ha lagt mini, tok en hvit tornado i heimen og bestemte meg for å legge meg på sofaen med ett teppe til sambo kom hjem fra jobb. Sovnet med ryggen vekk fra sofaen og armen over hodet. Våkner brått av at noen holder rundt armen min hardt, skriker og ser en skygge over meg, begge deler blir raskt borte. Men armen gjør vondt og når jeg ser ned er det tydlige merker der, røde konturer av fire fingre. Kan trygt si jeg holdt på å drite på meg, trodde først at noen hadde brutt seg inn, men nei ingen der...

Mannen kommer ca en halvtime etter, men jeg tør ikke si noe til han fordi jeg vet han blir drit redd, reddere enn meg. Hvertfall vi ser på en film oglegger oss og da begynner helvete. Hører lyder av folk som går i leiligheten, det er noen som visker osv. Mannen hører det også og jeg later som om jeg ikke hører noe for ikke å skremme han(han hater virkelig sånnt) vi hører noen gå i verandadøra og sambo spør meg om jeg har husket å låse. Jeg svarer vet ikke, selv om jeg VET at ja det har jeg gjort. Han går ut i stua og kommer tilbake og forklarer at nøkklen lå der den pleier, men døra var ikke låst. Men jegVET at jeg har låst den, gjør det hver kveld, tar it nøkklen og legger den i nøkkel bollen fordi det er så mange innbrudd her og vi bor i 1. Etasje.

Jeg har ikke sovet i hele natt, selv om det ble rolig etter dette med døra.. Dette har skjedd før, men ikke så mye og ikke her. Har ofte følt nærvær og hørt skritt og hvisking i de tre leilighetene jeg har bodd i, men har slått meg til ro med at det ikke er farlig evt morfar som hilser på. Men morfar hadde aldri gått til fysisk angrep på meg! Jeg er kjemperedd og vet ikke om jeg bør si noe. For det første vil sambo bli redd og for det andre kommer han å kontakte titalls gamle tyrkiske damer som vil prøve å "få ut ånden" og gå rundt herog bære seg, sprute vann og strø kaffegrut og henge opp sånne øyne overalt...

Noen som vet hvordan jeg selv kan få dette ut. Om du ikke tror på sånnt trenger du ikke svare, men takk for at du tok deg tid til å lese

Åh herregud!! Så skrekkelig!! Får helt frysninger her jeg sitter. Har selv opplevd og bli holdt fast av noe/noen når jeg sover, og det er bare så driitekkelt [:o]
jeg hadde nok fått tak i et medium, tror jeg, om det var så ille her. Sånn som det det kan du jo ikke gå rundt, dritredd og engstelig. Men sånn konkret så vet jeg ikke hvordan sånt funker. Håper bare du blir kvitt skiten.

Shit!
Ja, hva skal man gjøre.. Jeg hadde også noen som gikk i min gamle leilighet, men de ble borte etterhvert, og var aldri nær meg fysisk! Da tror jeg at jeg hadde dødd altså, jeg er sååå husredd...
Kanskje det er fint om disse Tyrkiske damene kunne tatt vekk det som evt er der dere bor...?

Lykke til !!

Jeg hadde tatt ungene med meg UT derifra fortere enn fortest... Å så dødd litt... Hærregud så ekkelt!!!![&:][&:]

Bare lurer: er det mulig å dra med seg slike ting fra sted til sted eller er "spøkelsene" stedsbundet?

ORIGINAL: MalinDalin

Bare lurer: er det mulig å dra med seg slike ting fra sted til sted eller er "spøkelsene" stedsbundet?

Det går an. Jeg har opplevd det, men de ble heldigvis ikke med hit vi bor nå. [:)]

hvis det er noe som følger deg vil jeg tro at det blir med deg,, slik er det i hvertfall med meg.. her hjemme hos meg s¨å vet jeg hvem det er som er her.. har selv opplevd en gang at noen satt oppå ryggen min da jeg sov, det var veldig ekkelt,, men her i huset mitt skjer det mange ting. tv slår seg på og av av seg selv,, tv nr fire av forskjellige merker å vi har bytta all strømmen sså det kan ikke vere noe feil der,, lysder,, dyna til datteren min lå brettet i sengen da hun var 6 mnd uten at det hadde vert noen der... sønnen min opplever at bilbanen hans begynner å kjøre av seg selv..

men her i huset er det ingen som er redde for dette.. da dette er noe jeg holder på med,,

Har aldri vært redd jeg heller, men når det blir så fysisk at det gjør ondt og jeg sitter igjen med merker da blir jeg pissredd.

ORIGINAL: Selveste Kråka

Jeg hadde tatt ungene med meg UT derifra fortere enn fortest... Å så dødd litt... Hærregud så ekkelt!!!![&:][&:]

Anbefaler virkelig en husrens...

Her skjedde det litt ting i leiligheten her jeg bor for noen uker siden... I noen uker hadde jeg følt at noen sto og stirra på meg konstant, hadde hodepine hele tiden og var rett og slett ikke i form... Isak sov ALDRI på rommet sitt, og kunne våkne og være helt krakilsk på natta, ikke ville han være på rommet sitt alene, heller ikke i gangen...

Kvelden/natta før hun dama som tok husrensen opplevde jeg det ekkleste jeg noen gang har opplevd.. Gikk å la meg sammen med minien.. ( Pga det som skjedde i leiligheten sov han alltid sammen med meg). Tok lang tid før jeg sovnet, hørte masse lyder.. Hadde akkuratt sovnet, og våknet av noen som brølte meg i øra, tenkte det var bare inbilling, men neida..Minien våkna og var umulig og roe ned.. Plutselig fikk jeg en kvelingsfornemmelse, fikk vondt i nedover handa mi..Den ble også glovarm, plutselig kjente jeg noen som tok meg på handa.. [&o] Prøvde å roe meg selv ned..Men så hørte jeg 2 kraftige dunk i fra badet, da kledde jeg på meg og mini og rømte huset...

Dagen etterpå kom hun dama som tok husrens.. Fik blant annet vite at det er en mann som har gått igjen her, men han har komt i senere tid, han likte synest av menst jeg sov og dusja... [:'(]

På rommet hans Isak var det ondskapen selv som hun kalte det, mørkere krefter..Minien har sett ting som han ikke burde se.. [:(]

Men hun fikk det ut... Nå er det kjemperolig her... Tok vel 1 uke før jeg turte og sove her etter hun hadde vært her.. Men nå er det en HÆRLIG stemning..Isak tørr å være i gangen alene, samme på rommet sitt..Og både jeg og han har fått healing, han for det han har sett, og jeg fikk det pga frykten min..

ORIGINAL: Lissyjane

Har du tenkt på å ringe noen?Løsnningen er ikke å flykte. Det er deres hjem! De har ingenting med å plage dere. Ring noen og få hjelp[:)]

ja vurderer det sterkt, men vet ikke hvem. I Norge kjenner vi jo en og vet hun er særiøs, men her kan jo hver eneste dame over 50 og uten hobby alt sånn, rare er at ikke en av de har følt noe her hjemme, så jeg vet ikke om jeg stoler på de. Har sett og opplevd masse sånn siden jeg var liten(hadde bla samtaler med min onkel som omkom i bran 3 år før min fødsel) men har satt opp sperrer.

ORIGINAL: Astriiiid

Her skjedde det litt ting i leiligheten her jeg bor for noen uker siden... I noen uker hadde jeg følt at noen sto og stirra på meg konstant, hadde hodepine hele tiden og var rett og slett ikke i form... Isak sov ALDRI på rommet sitt, og kunne våkne og være helt krakilsk på natta, ikke ville han være på rommet sitt alene, heller ikke i gangen...

Kvelden/natta før hun dama som tok husrensen opplevde jeg det ekkleste jeg noen gang har opplevd.. Gikk å la meg sammen med minien.. ( Pga det som skjedde i leiligheten sov han alltid sammen med meg). Tok lang tid før jeg sovnet, hørte masse lyder.. Hadde akkuratt sovnet, og våknet av noen som brølte meg i øra, tenkte det var bare inbilling, men neida..Minien våkna og var umulig og roe ned.. Plutselig fikk jeg en kvelingsfornemmelse, fikk vondt i nedover handa mi..Den ble også glovarm, plutselig kjente jeg noen som tok meg på handa.. [&o] Prøvde å roe meg selv ned..Men så hørte jeg 2 kraftige dunk i fra badet, da kledde jeg på meg og mini og rømte huset...

Dagen etterpå kom hun dama som tok husrens.. Fik blant annet vite at det er en mann som har gått igjen her, men han har komt i senere tid, han likte synest av menst jeg sov og dusja... [:'(]

På rommet hans Isak var det ondskapen selv som hun kalte det, mørkere krefter..Minien har sett ting som han ikke burde se.. [:(]

Men hun fikk det ut... Nå er det kjemperolig her... Tok vel 1 uke før jeg turte og sove her etter hun hadde vært her.. Men nå er det en HÆRLIG stemning..Isak tørr å være i gangen alene, samme på rommet sitt..Og både jeg og han har fått healing, han for det han har sett, og jeg fikk det pga frykten min..

fy Knut så ekkelt!!!

Æææææææ, skummelt!

Vet ikke om jeg hadde klart å la være å snakke med mannen min om det.... For det første så må jeg bare dele alt sånt med ham men for det andre så kan jo en sånn åndeutdriver som han snakker om være akkurat det dere trenger.

Hva/hvem som enn er der er jo fysisk mot deg! Det må du ta på alvor uansett hvilken måte du gjør det på!

Fikk ikke sove jeg igår fordi jeg hørte smålyder, MÅTTE finne grunnen først. Ikke var det mus under huset, ikke var det snuppa som beveget seg under dyna, heldigvis var det bare litt trekk og rullgardina som skrapet i vinduskarmen. Jeg tror seriøst ikke jeg hadde kunnet sove om det som skjedde hos deg skjedde hos meg! [&:]

ORIGINAL: Astriiiid

Fy søren, nå ble jeg redd bare av å lese. JEg antar dere som opplever slike ting, ser ting osv IKKE har sett Paranormal Activity? Den redselen jeg følte da jeg så den er slik jeg kan tenke meg dere har det når dere har opplevd det dere har opplevd.

Til TS: Få deg en som renser hus. I mellomtiden (selv om du kanskje ikke tror på Gud) så si høyt: I jesu Kristu navn, jeg ber deg forlat meg!!!
Har hørt noen har sagt det hele tiden og den som fysisk angrep forlater deg..iallefall der og da..

FØrst og fremst er dette syyyykt creepe....
Går du med noen arvesmykker?

For det kan være negativ energi i disse smykkene...

Men for all del søk hjelp. Dette skal ikke være normalt..

Åndenes makt hadde vært noe, men bor jo ikke i norge. Skal ringe venninda til mamma som driver med dette for råd. Skikkelig ekkel stemning her i dag, jeg er sliten og sur og føler meg tung og bikkja er helt nørd også.

Det jeg er redd for og tenker på er om det er onklen min som er frustrert og vil fortelle meg noe. Han forsvant i nov i fjor og ble funnet i våres i Alta(vet i?kke om dere leste om det?)

Nei vet ikke jeg, men noe må skje, orker ikke mer.

Alt det tullet tyrkere driver med, kaffegrut og alt sånn, kan faktisk gjøre at man rett og slett "faller ut av islam" altså at man ikke er muslim lenger, om man tror på det. Det eneste, islamsk sett, din samboer kan gjøre, om det er "Jinn" er å spille kapittel to i Koranen, eller helst, lese det høyt selv, om igjen og om igjen, fordi de kommer ikke inn i ett hus der den spilles, de er redde for Koranen i det hele tatt.

Vi hadde masse rare opplevelser da vi flytta hit hehe, og guttungen fortsatte å våkne hver natt slik han gjorde der vi bodde før, men så spilte vi og leste selv, det andre kapitelet i Koranen (Baqarah), og da ble det helt rolig her, og på seks år har vi aldri opplevd noen ting.

Min samboer er ikke muslim annet enn på papiret han. Faster ikke, går ikke i moske osv og kan ikke lese arabisk.

Back
Topp