ekkelt..

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
jeg har hatt masse mensmurringer i natt, spesielt når jeg la meg på den ene siden.. å har det fremdeles.. samtidi så stikker det mye.. har aldri hatt mensmurringer så lenge om gangen før.. noen her som har opplevd det samme?[&:]

Jeg har menssmerter hele tida jeg.. Hatt det helt siden jeg ble gravid...[:)]

jeg har bare brukt å fått det i noen sekunder kanskje annenhver dag, å kunne gå en uke mellom jeg kjente noe til murringene.. så ble litt bekymret når jeg plutseli fikk det, og det ikke har gått over ennå.[>:]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Jeg har menssmerter hele tida jeg.. Hatt det helt siden jeg ble gravid...[:)]

Ja, skjønner det er veldig ekkelt.. Syns det samme selv, men de sier at det er fordi det vokser og strekker seg inni der og at det er derfor man får de smertene[:)]
Men skjønner det veeeldig godt.. Jeg klarer ikke slå meg til ro med at det bare er sånne "voksesmerter" inni der, men har jo hatt det fra dag 1 liksom og ikke gått galt enda[:)]

har lest å hørt at det skal være normalt, men blir jo ekstra bekymret lell.. men det forandrer seg når risikotiden er over tenker jeg..[:)]
jeg har også hatt det nærmest hver natt, men sjelden på dagtid da.. men håper det slipper take, har laget meg en goo varm kopp kakao og funnet soffan nå.. i håp om at det slipper take snart[:)]

det er sikkert bare at det strekker seg å gjør plass:) jeg har det samme, innmari vondt av å til[:'(]

ja, er sikkert bare det her også.. har aldri hatt antydning til noe som helst blødninger så er vell bare å senke skuldrene og slappe av [:)]

Hadde tenkt til å lage et innlegg om dette selv i dag. Har hatt masse menssmerter i hele natt. Fikk ikke sove, skikkelig ubehagelig og minnet om rier. Ekkelt. Jeg ringte gynekologen jeg har gått til og fikk faktisk komme innom i dag på en ekstra time. Mente jeg ikke skulle bekymre meg sånn over helgen. Alt var i orden. Den lille var blitt ganske stor nå i forhold til for 3 uker siden. utrolig den utviklingen. Så hode, kropp, bein og armer. :) Også blei jeg overbeevist om at det var en gutt når jeg lå der, blir spennende å se.

Gynekologen sa at så lenge det ikke er blod så er det et godt tegn, men man har aldri noen garanti. Hun likte ikke at smertene mine minnet om rier, men livmorhalsen var lukket og over 4 cm lang så det var bra. :) Krysser fingrene. ;)

Så bra alt sto bra til da[:D] Selv skal jeg ikke til legen før onsdag, så håper dagene går litt fort fram til da[&:]

Jeg fikk tatt meg en hvil på soffan i formidag, og deretter en goo varm dursh.. så har ikke direkte de samme murringene nå.. har begynt og slipt taket.. men sitter liksom litt i lysken å i ryggen, har ikke slike "tak" direkte.. og det rareste er at når det er slik, å jeg lener meg bakover, så er det som om det er noe der inne som rører seg, kjennes nesten ut som lemus(bare ikke så raskt).. hmm[>:] er vell livmoren som strekker seg håper jeg, håper jeg iallfall [:)]

ORIGINAL: **Bella**

Hadde tenkt til å lage et innlegg om dette selv i dag. Har hatt masse menssmerter i hele natt. Fikk ikke sove, skikkelig ubehagelig og minnet om rier. Ekkelt. Jeg ringte gynekologen jeg har gått til og fikk faktisk komme innom i dag på en ekstra time. Mente jeg ikke skulle bekymre meg sånn over helgen. Alt var i orden. Den lille var blitt ganske stor nå i forhold til for 3 uker siden. utrolig den utviklingen. Så hode, kropp, bein og armer. :) Også blei jeg overbeevist om at det var en gutt når jeg lå der, blir spennende å se.

Gynekologen sa at så lenge det ikke er blod så er det et godt tegn, men man har aldri noen garanti. Hun likte ikke at smertene mine minnet om rier, men livmorhalsen var lukket og over 4 cm lang så det var bra. :) Krysser fingrene. ;)

Jeg har murringer også, ganske mye de siste dagene, og blod. Men hjerte slår, hørte det seinest for en time siden!

Det er veldig ekkelt, tenker mye på det. I natt var jeg sikker på at det gikk gale!

Back
Topp