Ekkelt

lakerol

Elsker forumet
I går kveld satt jeg på sofaen og så fikk plutselig en ekkel følelse i kroppen. Så sa jeg til mannen min at nå fikk jeg følelsen av at jeg snart skal i begravelse...

I dag ringte mamman min og sa at onkelen min var død...

Nå hører det med til historien at onkelen min var godt over 70 år har vært alkoholikker siden han var 12, så det var bra for han at han fikk slippe nå, men alikevel....

Kjenner han ikke super godt siden han alltid har hatt roblemer med alkoholen så lenge jeg har vært til. Er bare glad det endelig var hans tur. Han har ventet lenge på å få slippe. Men han var en god mann i de gode periodene sine[:)]

Det var nok godt for han da ja... men så spesielt ang deg da!!! at du fikk sånn følse på det igår og så får du beskjed om det idag!! rare greier... ille spennende da.. du får fortsette å lytte til følsene..er nok no i det se... [8|]

kondulerer, aldri kjekt når noen går bort[:(] så rart att du fikk følelsen av det i går da!!*grøssee*

Jeg har aldri hatt det sånn før så jeg håper egentlig ikke at det skjer igjen...

ORIGINAL: idama

kondulerer, aldri kjekt når noen går bort[:(] så rart att du fikk følelsen av det i går da!!*grøssee*

Back
Topp