Ekkelt!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
huff, slete litt med blodtrykksfall når jeg reiser meg i dag... Hentet ungene, og lagde middag, og bare kjente eg ble mer å mer svimmel, kvalm, og synet skurret. Måtte løpe inn i sofaen for ikke gå i bakken, og bare svettet som fy i 5 min ca... Bedre nå , har drukket og spist. Men kjempe sliten i kroppen.. GUD så ekkelt , spesielt når eg i tillegg er alene med ungene..... :(

Godt du kom deg til sofaen! Blodtrykksfall er ikke noe særlig, jeg har slitt med det siden jeg ble gravid. Jeg har også notorisk lavt blodtrykk. Drikke jevnlig, så er sjansen mindre for at du nesten går i bakken :-) det hjelper for meg i alle fall :-)

Godt du kom deg til sofaen! Blodtrykksfall er ikke noe særlig, jeg har slitt med det siden jeg ble gravid. Jeg har også notorisk lavt blodtrykk. Drikke jevnlig, så er sjansen mindre for at du nesten går i bakken :) det hjelper for meg i alle fall :)
ja d var slik eg skjønte jeg var gravid.. Da jeg fikk bllodtrykkfall mens jeg hadde omgangssyken :P Hadde også veldig lavt blodtrykk da jeg var på første kontrollen hos lege...

Her sliter jeg med å få i meg nok mat og drikke, og er til tider fryktelig svimmel. Har dager da jeg nesten ikke tør bevege meg rundt i huset i frykt for å beavime. Kjenner rett som det er at jeg blir skikkelig ør i hodet, prikker for øynene og det suser i ørene. Må bare sette meg så fort som mulig for ikke å besvime :-/ Skikkelig ekkelt hvis jeg er alene med ungene! De eldste er så store at de skjønner ganske mye også, så de blir jo bekymra for at jeg skal besvime. Har fått streng beskjed fra min eldste om ikke å låse døra når jeg dusjer. Han er redd jeg skal besvime uten at de kan hjelpe meg...

Ja, det er ganske ekkelt. Hadde det hele forrige svangerskap og besvimte ute blant folk. Ikke noe særlig det, for å si det pent.:(
Nå har jeg alltid med meg vann og noe å spise i vesken. Blir litt tungt å drasse rundt på, men bedre enn å gå i bakken

ja, kjenner at formen ikke er sm den "pleier"... Var å handlet nettop, og gikk omtrent rundt meg selv.. Svimmel.. Sså nå skal eg sitte i ro resten av kvelden!! Håper formen er bedre i måren siden jeg skal på jobb da....

God bedring, slapp av og si til ungene at nå trenger mamma en pause :)

Har bare opplevd det ett par ganger, men det er så ubehagelig! Spesielt om morningen er deg ille, før jeg får opp blodsukkeret.

kjenner det er veldig fra dag til dag.. I går følte jeg meg bedre, men i dag har vært skikkelig ille igjen..... Blir jo så sliten av det også! ...

Back
Topp