Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tidligere i dag ,når jeg stod opp så rant det ut ett eller annet ... Det var ikke mye, men nok til at jeg måtte skifte truse. Det så ut som vann, helt klar væske... Har hatt vondt i ryggen i to dager nå og litt murring i magen. Kan slimproppen slim eller klar væske?
Høres ut som om du har lekket litt fostervann og at fødsel er nært forestående[;)] Slimproppen kommer som regel som en klump med litt blod. Kan også være brun eller gulaktig/ blank, men den renner ikke slik som du sier[:)] Du har ikke lenge igjen til terminen heller ser jeg, så det er nok noe på gang[:D] Lykke til[:)]
Høres ut som du er lekker litt fostervann ja![;)]
Kan gjøre det i noen dager,før det skjer noe- men vil tro det ikke er lenge til du er inne for å hilse på den lille!!! Masse lykke til...
Vi som står på farta til å dra til pappan min å spise middag... får vel bare dra å se hvordan det blir utover kvelden...Får ta med bagen tilfelle vi må dra til føden... Har ikke mye kynnere, og bebisen er veldig rolig...
Er nok best å ta den med ja.. Bedre føre var vet du[;)] Vi har ennå ikke pakket bagen vi[8|] Men det virker ikke som om det er noe hast for den ungen her skifter stilling for hver dag..
Hei her er jeg, blir lagt inn om en times tid for de tror at jeg lekker fostervann. Fikk dra på middag da... jeg blir sannsynlighvis satt i gang i morgen...[:D]
Da blir det sikker desember barn her også... hjalp ikke å knipe he he... ha en fin kveld folkens for da blir jeg borte litt.
Stor klem fra meg.. Til dere andre fortsett å knip[:D]