Ekkelt....

Liidsi

Elsker forumet
3 i natt begynte den gamle mobilen til mannen min, som er uten simkort og ikke slått på å ringe (typ vekking) annethvert minutt i ca 15 minutt. Den har ikke vært brukt på 6 måneder. Vi skjønte ingenting. Selv om vi tok ut batteriet ringte den 1 gang til før det var slutt. Likte det ikke. [&:]

[:o]

Ekkelt jaaaa[:o][&:]

Det sto ikke på en spesiell alarm for idag da? Min ringte om jeg gikk tom for strøm.

creepy!!!

ORIGINAL: _Nanne_

Det sto ikke på en spesiell alarm for idag da? Min ringte om jeg gikk tom for strøm.

Nei. Ingen spesiell alarm for i dag eller noen dager og ihvertfall ikke kl 3 på natta. Kjente igjen ringelyden. Det var jeg som valgte den ringelyden når vi skulle ha den på vekking når den var i bruk.

Minstemann i huset hadde et puslespill som lagde lyder hver gang han puttet rett brikke på plass. Det skulle ihvertfall det. Det spilte til alle døgnets tider og spesielt på kvelden. Med alle brikkene på plass og uten de på plass. Første gang jeg hørte det var jeg alene hjemme. Det var i 10-11 tida på kvelden. Mannen var ute på byen. Da begynte det å lage de lydene helt uten videre. Det lå på bordet og ingenting i nærheten. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt. Forhåpentligvis en naturlig forklaring på det men ekkelt som fy[&:]

Kan hende jeg hadde kommet borti den tlf med ei slegge gitt.....

ORIGINAL: Liidsi

Nei. Ingen spesiell alarm for i dag eller noen dager og ihvertfall ikke kl 3 på natta. Kjente igjen ringelyden. Det var jeg som valgte den ringelyden når vi skulle ha den på vekking når den var i bruk.

Minstemann i huset hadde et puslespill som lagde lyder hver gang han puttet rett brikke på plass. Det skulle ihvertfall det. Det spilte til alle døgnets tider og spesielt på kvelden. Med alle brikkene på plass og uten de på plass. Første gang jeg hørte det var jeg alene hjemme. Det var i 10-11 tida på kvelden. Mannen var ute på byen. Da begynte det å lage de lydene helt uten videre. Det lå på bordet og ingenting i nærheten. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt. Forhåpentligvis en naturlig forklaring på det men ekkelt som fy[&:]

Usj, da er det ekstra ekkelt[&:]
T hadde ei badeleke som laga lyd når man klemte på magen. Den slutta å funke og var stille i mange mnd. Plutselig våkna jeg midt på natta at den leka lagde lyd. Trodde jeg skulle dø på meg da ja[:o]
Skjedde natta etter også. Da tok jeg å la den inni kleskapet til sambo til dagen etter, og tok ut batteriene dagen etter. HELDIGVIS har den vært stille etter det[8D]

uuuuææææhhhh[&:] hadde kasta den ut vinduet eller no jeg tror jeg...

Ekkelt ja..

det samme har skjedd meg flere ganger.. Har sikkert ligget en alarm der inne.. men så rart at det liksom har tatt noen mnd før den plutselig begynner å slå på alarmen

Alltid like kjedelig når den forsmådde x-kjæresten til typen (fra et annet liv, selvsagt) tar bolig i mobilen til typen. Har opplevd det maange ganger selv.

Hvis batteriet synger påsiste vers er ikke slikt uvanlig[:)] Og at den ringte ei gang til, kan være siste gjennomstrømning av elektrisk respons fra batteri til funksjonen.. Ikke for å ødelegge x filesen altså[;)]

ORIGINAL: dikkedikk

Hvis batteriet synger påsiste vers er ikke slikt uvanlig[:)] Og at den ringte ei gang til, kan være siste gjennomstrømning av elektrisk respons fra batteri til funksjonen.. Ikke for å ødelegge x filesen altså[;)]

Snakk om å ødelegge gleden for folk! Dette er jo akkurat det samme som de som forteller barna at julenissen ikke finnes. Forkastelig![:D]

ORIGINAL: turtles

creepy!!!

ORIGINAL: Juliette

Snakk om å ødelegge gleden for folk! Dette er jo akkurat det samme som de som forteller barna at julenissen ikke finnes. Forkastelig![:D]
Solly[:D][:D]

Er den forklaringen jeg har tenkt også når vår leke begynte å spille av seg selv. Samme med ringeklokka som ringte av seg selv hver natt[:-] (Hvorfor bare på natta forresten?[8|])

Back
Topp