Andre med diare om dagen? Uff og æsj.....
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det helt stopp!!!Andre med diare om dagen? Uff og æsj.....
Har prøvd frukt og fiber pulver man blandet i vann å det hjalp littHer er det nærmere stopp:/
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff daJeg har hatt diare siden 6 dpo!!! Får det av alt. Opptil 7 ganger om dagen...
Februar 2015
Taster på appen![]()
I dag har det faktisk vært greit men det er ganske slitsomt når man er på jobb og må fly på do hele tidenHuff da![]()
Det skjønner jeg. Lurer på om dette er noe av grunnen til at jeg føler meg så oppblåstI dag har det faktisk vært greit men det er ganske slitsomt når man er på jobb og må fly på do hele tiden
Februar 2015
Taster på appen![]()
Det kan godt være for i dag når det har vært stille ser det ut som om jeg er 5 mnd på veiDet skjønner jeg. Lurer på om dette er noe av grunnen til at jeg føler meg så oppblåst
Av og til er det største ønske om å gå på do lissom. Ser 5 måneder gravid ut her å. Jeg er sprekkeklar selv etter å ha kasta opp hele middagen å det er sikkert fordi jeg er forstoppa. Har begynt å prøve frukt og fiber men ikke tatt idag. Drikker jeg det nå kaster jeg oppDet kan godt være for i dag når det har vært stille ser det ut som om jeg er 5 mnd på vei
Februar 2015
Taster på appen![]()
Har ikke hørt om detHar prøvd frukt og fiber pulver man blandet i vann å det hjalp litt
Finnes også i sånne "blokker" man kan tygge men de syns jeg er heslig . De vokser i munnen for hvert tyggHar ikke hørt om detskal prøve
takk
Sent from my iPhone using BV Forum