Ekkelt spørsmål

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Andre med diare om dagen? Uff og æsj.....

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Her er det nærmere stopp:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt diare siden 6 dpo!!! Får det av alt. Opptil 7 ganger om dagen...

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

I dag har det faktisk vært greit men det er ganske slitsomt når man er på jobb og må fly på do hele tiden :p

❤️Februar 2015❤️

I dag har det faktisk vært greit men det er ganske slitsomt når man er på jobb og må fly på do hele tiden :p

❤️Februar 2015❤️

Det skjønner jeg. Lurer på om dette er noe av grunnen til at jeg føler meg så oppblåst

Det skjønner jeg. Lurer på om dette er noe av grunnen til at jeg føler meg så oppblåst
Det kan godt være for i dag når det har vært stille ser det ut som om jeg er 5 mnd på vei :p

❤️Februar 2015❤️

Det kan godt være for i dag når det har vært stille ser det ut som om jeg er 5 mnd på vei :p

❤️Februar 2015❤️

Av og til er det største ønske om å gå på do lissom. Ser 5 måneder gravid ut her å. Jeg er sprekkeklar selv etter å ha kasta opp hele middagen å det er sikkert fordi jeg er forstoppa. Har begynt å prøve frukt og fiber men ikke tatt idag. Drikker jeg det nå kaster jeg opp

Jeg hadde det mye mellom uke 4 og 5. Nå har det heldigvis roet seg. Blir alltid dårlig i magen de første dagene TR er på besøk, så kanskje det var kompensasjon siden TR aldri kom? :P

Fra mobil.

Har prøvd frukt og fiber pulver man blandet i vann å det hjalp litt
Har ikke hørt om det:) skal prøve:) takk:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det også tilnærma stopp, tror jeg må ty til noe hjelpemidler snart..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt veldig vekslende.. er som regel oppblåst og litt forstoppet, men når jeg har sterke murringer får jeg løs mage. Slik er det også ved menstruasjon for meg, at jeg får løs mage av smertene. Det føles som om det er en sammenheng i alle fall :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vel en liten skaphypokonder langt inni sjela her, ble så redd når jeg gikk på do og det var skikkelig diare, nesten som skum...sorry...blir jo redd for alt jeg da, kreft og buksspyttkjertelen og ikke minst for veslespira: (

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Det er mye som skjer i magen nå og derfor vil magen være ustabil :)

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp