EKKELT* OPPDATERT*

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: Lissyjane

I HELVETE!!!!!!! Jeg hadde sendt de DEN mailen!! Jeg har alvorlig fobi mot marker og hadde faen meg fått dem til å betale for psykologtimer[8D] Satan jeg hadde klikket!!!!

Ja, jeg hadde faktisk blitt psykisk knekt! i lang tid fremover[X(]

Hehe ja jeg måtte løpe på do og få opp igjen noe iallefall...

fy faen - stakkars deg =( herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud..

ormkur ;P

Å fysj å fy!

Jeg har også herved sluttet å spise a la capri [8D]

er det nå jeg skal prise meg lykkelig for at jeg ikke liker spaghetti alacapri? hehe

Hvorfor spiser dere den utrolig ekle boksematen, med halvt oppløst spagetti, vannete saus og ufine coctailpølser??
Så usunnt og ulækkert[X(]

du får se på det som ekstra proteiner[8D] 
ta bilda hvis du har mulighet for det å send med i mailen te produsenten.  å avisan e å glad i sånne historia.

ORIGINAL: MiLfYwAy

Hvorfor spiser dere den utrolig ekle boksematen, med halvt oppløst spagetti, vannete saus og ufine coctailpølser??

Vi spiser det fordi det er en av de få middagene min eldste aksepterer uten krangel. Utrolig herlig at middagen går som en lek innimellom.

fordi det er godt

I HELVETE!!!!!!! Jeg hadde sendt de DEN mailen!! Jeg har alvorlig fobi mot marker og hadde faen meg fått dem til å betale for psykologtimer[8D] Satan jeg hadde klikket!!!!

SIGN!
sattan, jævlig bare å lese om det! Føler markene kryr inni meg nå! [:o]

Blææææææhhh... Så kjassent [:'(]

Markene daua nok kjapt når de kom ned i magesyra eller når du tygga de [8D][:'(]

Det skal du få [;)]

ORIGINAL: Qualitas

fordi det er godt

Synes du virkelig det? Sorry, men jeg skjønner ikke at voksne mennesker kan synes at slik ihjel fabrikert mat er godt. Men det er
meg da.

usj.. akkurat som om det ikke er kvalmt nok fra før av..

Back
Topp