EKKELT* OPPDATERT*

Krøllo

Elsker forumet
Jeg hadde Spagetti Alacapri til middag, gjett hva jeg fant.....MARKER!! Og det var etter jeg hadde spist meg god og mett..[:'(]

Jeg valgte å ringe til Toro idag for å fortelle de om vår ubehagelige opplevelse.
De beklaget veldig, og ville ha produksjonsnr på boksen.
Jeg kom til å få både brev og erstatning av de.

(håper bare ikke det blir en boks med Ala capri)[:'(]

ORIGINAL: DenicaD

å fy f[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] jeg hadde kasta opp!

ORIGINAL: Freak

kanskje på tide å sjekke utløpsdatoen

selv om utløpsdatoen er over tiden betyr det ikke at marker flytter inn altså! hahaha
kan være andre grunner[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

I HELVETE!!!!!!! Jeg hadde sendt de DEN mailen!! Jeg har alvorlig fobi mot marker og hadde faen meg fått dem til å betale for psykologtimer[8D] Satan jeg hadde klikket!!!!

Ja, jeg hadde faktisk blitt psykisk knekt! i lang tid fremover[X(]

I HELVETE!!!!!!! Jeg hadde sendt de DEN mailen!! Jeg har alvorlig fobi mot marker og hadde faen meg fått dem til å betale for psykologtimer[8D] Satan jeg hadde klikket!!!!

Jeg kjøpte den boksen igår, datoen er helt fin. [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja mail skal de få!! Men de bør bare ikke gi meg ett års forbruk på spagetti alacapri, da blir jeg dårlig[:'(][:'(][:'(]

Syns det er temmelig ekkel tanke at jeg har marker nedi magesekken min..blæææh

Ja, jeg hadde faktisk blitt psykisk knekt! i lang tid fremover[X(]

Hehe ja jeg måtte løpe på do og få opp igjen noe iallefall...

ÆSJ, nå ble jeg skikkelig kvalm. Der må du få en vesentlig erstatning og fabrikken bør jo trekke tilbake ett stort parti med bokser spør du meg. Det er jo ingen andre steder en på fabrikken at marken har kommet seg inn i hermetikkboksen. Usjameg! Også i spaghetti da, der er liksom marken litt godt "kamuflert" også[X(][:o][:'(][&:][:@][&o][>:]

Men du hadde vel kokt maten så de var vel blitt døde? Sikkert veldig ekkelt å oppleve men farlig var det sikkert ikke:-) Blir nok ikke spagetti på deg med det første :-)skjønner jeg

Ja klart de var døde, men hvem vil vel ha døde mark i middagen sin.. Blir aldri mer slik spagetti [;)]

ORIGINAL: 999

ÆSJ, nå ble jeg skikkelig kvalm. Der må du få en vesentlig erstatning og fabrikken bør jo trekke tilbake ett stort parti med bokser spør du meg. Det er jo ingen andre steder en på fabrikken at marken har kommet seg inn i hermetikkboksen. Usjameg! Også i spaghetti da, der er liksom marken litt godt "kamuflert" også[X(][:o][:'(][&:][:@][&o][>:]

Ja jeg har sendt de mail nå, og underskrev den med : En kvalm hilsen fra ***** *****

Mange som spiste det før og fremdeles mange som ikke har noe valg i dag......vi er nok blitt for pinglete, i en gitt situasjon hadde vi nok spist det vi hadde kommet over uten å tvile ett sekund.
Men jeg forstår deg , def ikke en drømmesituasjon

Fort deg og ta ormkur!![&:][:'(]

ORIGINAL: zagganini

Mange som spiste det før og fremdeles mange som ikke har noe valg i dag......vi er nok blitt for pinglete, i en gitt situasjon hadde vi nok spist det vi hadde kommet over uten å tvile ett sekund.
Men jeg forstår deg , def ikke en drømmesituasjon

Ja vil du komme hit på restemiddag du da? hehe

Klart jeg hadde spist det hvis jeg MÅTTE jeg og, men hadde jo ikke syntes det hadde vært behagelig uansett.

å fy f[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] jeg hadde kasta opp!

jeg og[:o]

Back
Topp