Ekkelt å fingre og slikke

Eller kanskje han bare er litt slapp og ego? At han helst vil ha det greit selv uten å gi så mye tilbake?

min mann kan fingre, men ikke slikke. han er litt hypokonder grunnet en sykdom som kan bli MYE værre ved en forskjølelse, så han slikker ikke fordi han ikke bil bli syk.

Hei.
Tittelen snakker kanskje for seg selv. Vi har vært gift i 3 år og har et supert ekteskap utenom noen småting OG sexlivet. Det er godt, men jeg mangler tid før vi "kjører på" hvis dere forstår hva jeg mener? (Forspill) jeg suger han en del og runker han ofte. Jeg har tatt dette opp med mannen min flere ganger, men han synes det er ekkelt å slikke og fingre meg. (Beklager hvis dette blir litt for privat, men jeg er veldig frustrert) Jeg har prøvd å føre handa hans nedentil på meg, men han trekker seg unna. Jeg opplever det veldig sårt siden han synes det er ekkelt og jeg dermed føler meg ekkel. Han har sagt at jeg bare må spørre han om å gjøre det, men tror ikke dette vil hjelpe noe. Siden han synes det er ekkelt, vil det bare få meg til å føle meg ekkel og stygg. Og sexen blir da ikke god for meg... Jeg synes i tillegg det oppleves noe kleint å be han gjøre det, da jeg liker at det skal gå naturlig. Nå har det endt opp meg at jeg "fikser meg selv" når han ikke er der og det blir lite sex på oss utenom. Jeg får dårlig samvittighet av å gjøre det selv, og har lyst å dele det med han, men vet ikke hva jeg skal gjøre...

Har noen her liknende erfaringer? Tips?

Herregud, trodde jeg var den eneste som hadde en sånn mann... :p Vi er ikke gift enda, kun forlovet, men det har vært sånn siden dag en! Har ikke mye råd og komme med, egentlig, vi har satt oss ned maaange ganger der jeg har forklart hva jeg mener mangler, men det blir liksom ikke gjort noe med, noen gang.. Nå er jeg gravid i 5. måned, kåtere enn noen gang, og vi har ikke hatt sex på en mnd... Looovely :o

Vi har egentlig motsatt problem!
Han gjør jobben med meg med glede, både med fingre og munn! Han har tydelig stor glede av det.
Jeg derimot klarer ikke å suge han. Prøvd to ganger, men synes det er ekkelt. Både smaken og det å ha noe stort i munnen...
Han forstår at jeg ikke liker det, og klager ikke (til meg iallefall). Jeg bruker gjerne hendene, og synes egentlig at vi har et bra sexliv.
Skjønner frustrasjonen din, da jeg heller ikke hadde sjans til å komme i nærheten av en orgasme før han brukte munnen.
Prøv tipsene til de andre, vibrator, eller dusj før han prøver å gå ned på deg. Kan hjelpe at det er nyvasket :)

Jeg hadde sluttet å hjelpe ham og evt i tillegg gjøre det på meg selv ved siden av ham i sengen!

Jeg har forklart til mannen min at jeg ikke er noe glad i å suge pga brekkningsrefleks, dermed blir han ekstra glad når det skjer... Men han gjør lite på meg med mindre jeg starter selv...

Også hvis han kommer fort så avslutter jeg selv ved siden av han - og da blir det bedre neste gang ;)

Så utrolig kjipt :(
Men sex er vel no man oppdager fort i et forhold så hvorfor fortsatte i det hele tatt forholdet ?
Jeg hadde aldri syns det var særlig greit !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Null erfaring. Men hadde faktisk tatt å bestil time hos en sexterapeut. Har aldri (!!!) Hørt om en mann som ikke liker det..!? O.o

Back
Topp