Ekkelt å fingre og slikke

Bkno4446172

Andre møte med forumet
Hei.
Tittelen snakker kanskje for seg selv. Vi har vært gift i 3 år og har et supert ekteskap utenom noen småting OG sexlivet. Det er godt, men jeg mangler tid før vi "kjører på" hvis dere forstår hva jeg mener? (Forspill) jeg suger han en del og runker han ofte. Jeg har tatt dette opp med mannen min flere ganger, men han synes det er ekkelt å slikke og fingre meg. (Beklager hvis dette blir litt for privat, men jeg er veldig frustrert) Jeg har prøvd å føre handa hans nedentil på meg, men han trekker seg unna. Jeg opplever det veldig sårt siden han synes det er ekkelt og jeg dermed føler meg ekkel. Han har sagt at jeg bare må spørre han om å gjøre det, men tror ikke dette vil hjelpe noe. Siden han synes det er ekkelt, vil det bare få meg til å føle meg ekkel og stygg. Og sexen blir da ikke god for meg... Jeg synes i tillegg det oppleves noe kleint å be han gjøre det, da jeg liker at det skal gå naturlig. Nå har det endt opp meg at jeg "fikser meg selv" når han ikke er der og det blir lite sex på oss utenom. Jeg får dårlig samvittighet av å gjøre det selv, og har lyst å dele det med han, men vet ikke hva jeg skal gjøre...

Har noen her liknende erfaringer? Tips?

Høres ut som en utfordring:/ har ikke samme erfaring. Men har han fortalt hvorfor han ikke synes noe om det? For om det er smaken, kan en prøve med glidemiddel med smak. Vi har prøvd det noen ganger, for moroskyld :)
Håper det ordner seg. Sex skal ikke få en til å føle seg ekkel. Det skal være naturlig og deilig <3

Hvorfor synes han det er ekkelt da? Høres utrolig frustrerende ut. Du må snakke med han om dette og fortelle hvordan du føler deg. Lykke til :)

Jeg lurer også på hvorfor han syns det er ekkelt, spesielt det å fingre. Det blir jo ikke helt riktig når det er greit at du runker han, liksom... Blir litt hyklersk fra hans side.

Det er i hvert fall helt feil at det skal gå ut over selvfølelsen din! Dere burde absolutt snakke sammen om dette, og kanskje kontakte en sexolog (eller hvem det nå er som kan ta den praten med dere)

Lykke til!

Hva med en vibrator for å gjøre "jobben" han ikke er komfortabel med?

Er han klar over at du ikke kommer gjennom kun penetrering? ...enkelte menn vet faktisk ikke at ikke alle kvinner kommer like lett som dem selv og behøver mer "service" for å nå målet ;) :P

En liten vibrator for å igangsatte det hele kan være veldig kjekt. Vil ikke han bruke den på deg så får du gjøre det selv foran han :P

• Liker
Reactions: BMC
Kunne det hjulpet å fikse deg selv (for Å bruke dine ord :p) foran han? At han ser Hvor mye glede du faktisk får av det? Ellers stemmer jeg også for vibrator :)

• Liker
Reactions: BMC
Vibrator var også første jeg tenkte på :-) skjønner veldig godt at det føles sårt at han syns det er ekkelt. Føles jo ikke akkurat deilig eller fristende når man blir liggende å tenke på at parter syns sånn.

Fortell han at du ønsker veldig at han skal tilfredsstille deg på den samme måten som du tilfredsstiller han når du runker og suger han. Det skal jo gå begge veier, og det blir jo litt feil om du alltid skal gi han "en hjelpend hånd" om ikke han kan gjøre det samme for deg...

Sex skal jo ikke være press men komfertablet. Men jeg skjønner ikke hvorfor du tilfredsstiller ham når ikke du blir det.

Hva med å la han se på, la han få lyst til å ta. Bli litt desperat. Få litt "smaken" på det. Kanskje han trenger å se nytelsen din og bli tent av det. Kommer du ved vanlig sex? Fake/ekte? Man må finne egne og alternativ løsninger til at det skal fungere. Jeg er ikke komfertable med hue hans nedentil. Klarer ikke slappe av. Så vi har funnet våre løsninger som jeg kommer på ganske så fort. Og han nyter det for sexn blir enda bedre etter at jeg kommer for han også.

Snakk om det men ikke press, kan bli feil. Ikke alle er komfortable med alt. Prøv dere fram. Men fingring.. det er jo bare å vaske seg etterpå.. evt. Vibrator. Men det er jo noe med å komme nært hverandre og nyte hverandre.

Har snakket om det flere ganger. Han synes det er dumt han også, men han kan liksom ikke noe for at det oppleves ekkelt og ubehagelig for han. Jeg runker og suger han like mye for min egen del. Blir tent av det.

Men har faktisk snakket i ettertid av at jeg delte denne om å bruke vibrator. Så vi prøver det og ser. Håper det funker. Funker iallefall når jeg holder på alene Han vil jo at jeg skal komme, men må finne ut noe som fungerer for oss begge. Har aldri faket orgasme, men holdt på med meg selv 2 ganger foran han. Kan prøve det mer, men er ikke så fri i senga at jeg tørr. Må nok jobbe litt med selvtilliten der og han er god til å bygge meg opp

Takk for hjelp folkens! Håper dette ordner seg snart. Vibrator here we come

Kanskje han liker menn? Ikke meningen å være frekk...
Jeg har noen venner som er homofile. Det er vanlig at dem syntes kvinne kjønnet er ekkelt.

Håper leketøy ordner saken :)

Mannen min gjorde det aldri på meg i begynnelsen da vi var sammen. Da vi ble bedre kjent spurte jeg han, og da sa han at han bare ikke likte det. Det var to grunner til det: 1. Ei jente hadde tidligere sagt at han virkelig ikke kunne det, og var dårlig (hallo, det er jo tidenes slag i trynet for en mann), 2. At det smakte grusomt. Jeg tvang han ned, ha ha... Og det viste seg at han slettes ikke var dårlig, tvert om, det svingte godt! Dessuten likte han det! Kanskje mannen din mangler selvtilliten? Er skummelt når man tror man gjør en dårlig jobb..

Kanskje han liker menn? Ikke meningen å være frekk...
Jeg har noen venner som er homofile. Det er vanlig at dem syntes kvinne kjønnet er ekkelt.
Man er homofil fordi man ikke vil slikke fitte? Det blir vel litt for dumt å anta. Det er jo tydelig at de ellers har sex.

Kan det hjelpe om dere tar dere en dusj sammen rett før? Min mann er veldig på at han helst vil slikke rett etter en dusj, men fingring har aldri vært noe problem. Glidemiddel med smak er også en god ide :)

ville prøvd å prate om det når det ikke skal ha sex og bli enige hvordan dere kan finne en løsning som passer for begge. Smart å være nydusjet de første gangene:) og leketøy med vibrator ol kan også hjelpe:)

Har dere prøvd å starte i dusjen? Funket for oss, jeg syntes også slikt var ekkelt.

Høres ikke noe koselig ut. Selve forspillet har jo faktisk en del å si, synes jeg.. Jeg hadde heller ikke ville tilfredsstilt han på alle goder, om jeg ikke "fikk noe tilbake", for å si det sånn..
Ville snakket om det, og fått fram at det er ett problem for deg, og hvorfor han ikke vil det..
Det går også an å prøve nye ting og få fram spenning, for å se om det kanskje blir enklere for han da..?

Beklager, men jeg tenker også om han kan være homo. Ikke fordi han ikke liker å slikke nødvendigvis, men ikke fingre heller?? Ikke stolt av å si at jeg har hatt "my fair share", og det der har jeg aldri vært borti. Menn flest gjør hva som helst for at dama si skal ha det bra! -d gir HAN noe. Selvtillit kan seff ha mye å si, og forhåpentligvis er det det som er casen. Overdriv og skryt når du har lurt ham, så tar dt nok ikke lange tiden før han er på'n igjen;)

Back
Topp