Ekkel smak i munn!

Ettem-enna

Blir kjent med forumet
Flere som opplever ekkel smak i munn?
Spesielt hvis jeg spiser noe søtt, som sjokolade, is, caprisone eller drikker kaffe får jeg en ekstremt ekkel smak på tunga og i munn etterpå. Får mest lyst til å tørke vekk alt med papir! o_O

Snakka med ei på jobben på det og hun sa at hun også hadde hatt det når hun var gravid.
Jeg har ikke opplevd det før, synes det er så rart!

Problemet er også at jeg enn normalt! :-Peg føler jeg må spise noe annet for å få vekk den ekle smaken, fortsetter jeg sånn kommer jeg til å legge på meg 40 kg milst!
Kjøpte pastiller i dag for å se om det hjelper.... Hvis noen har vært borti lignende før så rop ut, jeg trenger tips! :)

Jeg har og ekkel smak. Pusser tennene hvis jeg ikke finner noe annet som får vekk smaken. Får ekkel smak av f eks is med sjokoladetrekk.

Jeg har det akkurat sånn jeg også, får en søt ekkel smak i munnen etter jeg har spist, nesten samme hva. Det eneste som hjelper for meg er å pusse tennene eller ta en sterk tyggis som det ikke er noen søt mint smak på :)

Jeg får også dette hvis jeg spiser noe søtt. Hatt det en gang tidligere, når jeg var syk og hadde spist saftis. Eneste rådet jeg har er å pusse tenne eller munnskyll. Pastiller eller tryggis hvis du får i deg det. Selv er jeg så kvalm at jeg ikke hat sjans. Er ille nok å skal pusse tennene.

Sånn har jeg det også, så her må jeg pusse tenna eller ta en tyggegummi for at det skal hjelpe:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp