Ekkel opplevelse

Mini88

Flørter med forumet
I går kveld når jeg hadde lagt meg fikk jeg plutselig et intens tak i magen! Varte ca.2 min! Helt lammende vondt! Etter det fikk jeg skjelvinger som varte i over 1 time. Hadde og masse sterke kynnere! Har født to ganger før og aldri hatt sånn og aldri vært usikker på om fødselen var i gang eller ikke. Roet seg heldigvis etter en god stund! Er 36+2! Andre som har opplevd lignende?

Oisann [emoji54] Er førstegangs så har ingen erfaring.. Men det hørtes ekkelt ut [emoji55] Har det vært noe uvanlige smerter i dag?

Jeg ville tatt en telefon til føden for å sjekke opp nærmere om jeg var deg... I allefall om det gjentar seg..

Høres skummelt ut, ville absolutt tatt det opp med føden eller jordmor. Kjenner du godt med liv fremdeles?

Sniker fra november2017. Ta en telefon til føden med en gang! Jeg fikk skjelvinger under fødsel,og det var eklampsi. Det er ikke noe man skal se lett på. Det kan faktisk være livsfarlig(ikke for å skremme,men vil du skal forstå hvor alvorlig der kan være om det er det du har)

Jeg ringte føden i går! Roet seg heldigvis og vært helt bra igjen i dag! Tipper kanskje modningsrier også ble jeg så nervøs siden jeg trodde det var igang! Har hatt skjelvinger under begge fødslene! Uansett, ekkelt! Men som sagt vært fin i dag og masse aktivitet i magen:) Mye rart man skal oppleve som gravid!

Back
Topp