Ekkel opplevelse..

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Var ute på tur med guttungen idag, når vi var på vei hjem igjenn fikk jeg plutselig veldig vondt i hodet og så mange ''stjerner'' glitrende prikker foran øynene... varte ikke så lenge bare noen minutter og er over nå er bare veldig sliten og svimmel ... noen som har opplved det samme ? :S

Ved migreneanfall kan jeg få stjerner etterfulgt av sinnsykt vondt i hodet....

Ta det litt rolig, det er så mye nerver som ligger litt i klem om dagen også veit du :) Blir du veldig bekymret ringer du føden <3

Off så ekkelt :( Husker jeg også hadde en sånn opplevelse i forrige svangerskap. Var mye svimmel en periode og da kom det av at jeg hadde lite jern og fikk beskjed om å ta jerntabletter. Kanskje du bør gå å ta blodprøver og se om det kan være grunnen? :)

Ikke for å skremme deg, men noen at tegnene på svangerskapsforgiftning er pannehodepine og glitter foran øya. Det er HELT sikkert ikke det, men har du muligheten til å måle blodtrykket, så er det greit å sjekke det.

Off så ekkelt :( Husker jeg også hadde en sånn opplevelse i forrige svangerskap. Var mye svimmel en periode og da kom det av at jeg hadde lite jern og fikk beskjed om å ta jerntabletter. Kanskje du bør gå å ta blodprøver og se om det kan være grunnen? :)
Ikke godt og vite .. regner med det var ganske harmløst .. skjedde en gang til litt senere på kvelden... men tenker at det sikkert bare er blodtrykket som steg eller falt litt .. var bare litt ekkelt . Men kan jo nevne det for legen neste gang bare for sikkerhets skyld :)

Ikke for å skremme deg, men noen at tegnene på svangerskapsforgiftning er pannehodepine og glitter foran øya. Det er HELT sikkert ikke det, men har du muligheten til å måle blodtrykket, så er det greit å sjekke det.
Neida er ikke så redd mtp på det enda .. mamma har hatt det 2 av svangerskapene sine så kan ikke si til ho jeg har vondt i hode en gang Før hun begynner og bli over bekymret :P men så lenge jeg ikke har noen andre symptomer regner jeg med det ikke er det. Men skal uansett nevne det for legen når jeg skal der i beg av desember :) Just in case og håpe at det ikke skjer flere ganger var litt ekkelt!

Last edited:
Ikke godt og vite .. regner med det var ganske harmløst .. skjedde en gang til litt senere på kvelden... men tenker at det sikkert bare er blodtrykket som steg eller falt litt .. var bare litt ekkelt . Men kan jo nevne det for legen neste gang bare for sikkerhets skyld :)

Ja det kan jo hende.. men hvis du skal til legen snart igjen, så skal du jo sikkert ta blodprøver og levere urinprøve, så da finner de nok ut om det er noe som forårsaker det :) Ikke noe godt å gå rundt å være svimmel :(

Ja det kan jo hende.. men hvis du skal til legen snart igjen, så skal du jo sikkert ta blodprøver og levere urinprøve, så da finner de nok ut om det er noe som forårsaker det :) Ikke noe godt å gå rundt å være svimmel :(
Ja 4desember så er ikke så lenge til :) de sjekker jo Bt og urin som rutine så finner nok ut om det skulle ha vært noe som ikke var som det skulle :)

Var ute på tur med guttungen idag, når vi var på vei hjem igjenn fikk jeg plutselig veldig vondt i hodet og så mange ''stjerner'' glitrende prikker foran øynene... varte ikke så lenge bare noen minutter og er over nå er bare veldig sliten og svimmel ... noen som har opplved det samme ? :S
Når jeg har hatt det sånn i svangerskapene mine så har blodtrykket vist seg å være høyt. Jeg ville bestillt time hos lege eller jm i morgen for å få sjekket urin og blodtrykk. Sist fikk jeg det på denne tiden og ble sykemeldt og komandert til å ligge mye og komme på sjekk mye oftere.

Signerer Underfullt.
Jeg ville bestilt meg time hos fastlege eller jordmor ganske raskt, er en stund til 4. desember.
Undersøkelsen er unnagjort på bare tyve minutter, men kan være så utrolig viktig.

Hmmm. .. kanskje ta en telefon ned te legesenter og høre hva de sier/mener imorgen da :) skader jo ikke !

Back
Topp