Ekkel opplevelse!

mammatilbabyT

Glad i forumet
jaa, det har egntlig ingenting med ''baby'' og gjøre, men jeg måå bare få det ut ! [hr]Jeg har lenge hatt en rar følelse her nede i kjelleren til mamma og stefaren min, og oppi stallen har jeg også kjent noe merkelig.
Etter jeg ble sammen med kjæresten min for 1år siden, har det egentlig ikke blitt noe bedre. Men det rareste av alt var at han også kjente noe. Men det sa han ikke noe om, fikk vite det for 3-4mnd siden tror jeg. Vi satt å prata på det til noen venner av oss som skal være faddere til lille Thea Emilie. Og Sissel ( som skal være fadder ) har ei søster som driver og tar bort folk som går igjen og sånn. Så hu tok ''sjansen'' og skulle prøve å få bort og finne ut hva som var i stallen. Det vi fikk vite var at det var ei dame som hadde blitt hengt i stallen for maaaaaange år siden, lenge før gården ble bygd og før gården kom opp var det en kirkegård som jeg har fått vite. Og hun gikk altså igjen i STALLEN! Men hun var kjempe snill med hestene og kaninen, men ville KJÆRESTEN min noe vondt. Og jeg har ikke lagt så mye merke til henne før sambo kom til gårn. Men altså, jeg gikk lenge og var redd for at hun skulle gjøre han noe når han var der alene. Helt til vi fikk vite at hun var borte.

Når vi hadde fått bort hun i stallen ble det sterkere ''energi'' her nede, og det ble faktisk ekklere og legge seg om kveldene. (vi har stua og rommet i et,siden vi har slått sammen to rom) Og når vi la oss om kveldene fikk jeg aldri sove fordi jeg følte på meg at det var noe ved tv'n, og klarte rett og slett ikke ligge og se mot tv'n før jeg sovnet. Jeg lå helt inntil sambo, og turte såvidt og snu meg når Thea våkna til.
Og når jeg har gått i gangen og til ''kjøkkenet''  føltes det ut som at noen stod og så på meg og fulgte med på alt jeg gjorde. Under trappa, i gangen ved døra, og på kjøkkenet når jeg gikk forbi. Tror ikke jeg har hatt noe som er værre enn det, at det er noen som stod og fulgte med på hva jeg gjorde når jeg gjorde litt husarbei og ikke minst når jeg la meg.
En kveld gikk det litt for langt, jeg sendte melding til Sissel og ba hu kontakte søstra si for å finne ut om det virkelig var noe her. Hun skulle da prate med søstra si dagen etter.
Dagen etterpå;
jeg sendte melding til Sissel igjen rundt 12-1 tida om dagen for å høre om hu hadde prata med søstra si. Og da dreiv hu og skulle se hva som var her, og hun trodde at det kanskje var noe her. Jeg sendte melding tilbake og spurte om det var ei gammel dame og da fikk jeg et ja! Det var virkelig ekkelt, på toppen av trappa før du går inn døra til gangen oppe, har jeg kjent at det luktet gammel dame og masse parfyme. Og sambo bruker aldri parfyme når han bare er hjemme. Men da har jeg aldri brydd meg noe om det.
Men litt senere på dagen pratet jeg med sambo om dette, og han ble nesten sur på meg når jeg ikke hadde sagt noe til han, han gikk ut i gangen for å kjenne om han kjente noe som var uvanlig. (han har ''evnen'' til å kjenne sånt), så kom han inn på stua her og skulle ha meg med OPP i trappa der jeg har kjent mest, jeg begynte og grine med en gang fordi jeg var redd og nervøs samtidig, så jeg turte virkelig ikke å gå opp. Sambo tok seg god tid, og jeg ble med til slutt.
Sambo ringte Sissel for å høre hva søstra hennes hadde sagt, og da fikk vi vite at hun hadde satt dama i ''lyset''. Hun fikk altså gjøre ferdig det hun skulle også gå over til andre siden.

Etter det har jeg ikke kjent noe, men er fortsatt litt nervøs for å være hjemme alene. Ser under trappa hver gang jeg skal gå opp eller forbi. Men heldigvis er det ingenting oppe i stallen og ingenting her nede! [:)] åh guuud, det er virkelig godt å få sove og ikke være redd for å snu seg lengre! :- )

Og tusentakk til dem som tok seg tid til å lese dette! Det ble laaaangt..

Ikke artig nei,vet jeg alt om hehe.

Men,det hjelper MYE å be om å få være i fred asså.
Godt hun er borte nå da iallefall [:D]

Og om jeg ikke var husredd fra før...[&:]

Slike innlegg burde komme med advarsler når jeg er alene hjemme [:-]

Guffent![&:] grøss...

huff... det er skikkelig ekkelt... Know the feeling!
Vi hadde en sinna mann i gamle leiligheten vår.... og der jeg bodde i krsand var det ei eldre dame.

Godt dere fikk ordnet opp i det!!!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Er det jeg aaaldri har turt, begynner jo å grine bare noen prater på det!
So, hello ms. scary (?) x)

ORIGINAL: Novemberstjerne

huff... det er skikkelig ekkelt... Know the feeling!
Vi hadde en sinna mann i gamle leiligheten vår.... og der jeg bodde i krsand var det ei eldre dame.

Godt dere fikk ordnet opp i det!!!

Woow! :o
Ikke nok med det her hjemme, men hjemme til Sissel har di hatt MANGE folk :o
Ei jente som hadde blitt voldtatt av en 18årig gammel gutt gikk igjen der og skulle ta hevn på sambo jula 2009 :o Der går grensa liksom ;s

Høres litt ekkelt ut ja [:)] Bra dere får være i fred nå da!

OH, ekkelt ja! Var skikkelig redd de første gangene jeg opplevde det, men bestemora mi, som driver med åndeverdenen til vanlig, fortalte meg om dem og da var det ikke skremmende lenger.

Hører med at jeg også er sensitiv med energier og jeg ser dem og - men det snakker jeg ikke mye høyt om [8D]

ORIGINAL: Påatt

ORIGINAL: dresden

OH, ekkelt ja! Var skikkelig redd de første gangene jeg opplevde det, men bestemora mi, som driver med åndeverdenen til vanlig, fortalte meg om dem og da var det ikke skremmende lenger.

Hører med at jeg også er sensitiv med energier og jeg ser dem og - men det snakker jeg ikke mye høyt om [8D]

Oi! Det tror jeg at det hadde jeg hvertfall ikke takla

ja det er mye mellom himmel og jord, det skal være sikkert.. bra hun er borte nå da[:)]

ORIGINAL: mammatilbabyT

da hadde du nok ikke likt å se "Paranormal activity" den er litt ekkel...

en med kjæresten min for 1år siden, har det egentlig ikke blitt noe bedre. Men det rareste av alt var at han også kjente noe. Men det sa han ikke noe om, fikk vite det for 3-4mnd siden tror jeg. Vi satt å prata på det til noen venner av oss som skal være faddere til lille Thea Emilie. Og Sissel ( som skal være fadder ) h
ORIGINAL: øssi

ORIGINAL: Påatt

ORIGINAL: Novemberstjerne

ORIGINAL: mammatilbabyT

da hadde du nok ikke likt å se "Paranormal activity" den er litt ekkel...

Så den i fjor! og neei, jeg likte den IKKE! [8D]

Back
Topp