Ekkel opplevelse! syte!

Tigermor med nr5 i magen :-)

Betatt av forumet
Julibarna2014
Uff, i dag hadde jeg en skikkelig ekkel opplevelse, og jeg håper at jeg slipper å oppleve dette igjen [&:]
Jeg var ute i finværet med familien i formiddag, men følte meg litt tung og sliten i kroppen så jeg holdt meg mest i ro.
La meg på sofaen for å slappe av en liten halvtime og var i fin form da jeg kjørte på jobb.
Fra parkeringsplassen og inn på jobb er det kanskje 50meter å jeg vart anpusten av å gå den lille strekningen. Jeg kom inn og satte meg sammen med de andre, ble bare mer og mer andpust. Fikk spørsmål fra en kollega om det gikk bra med meg, men pusten ble bare værre, ble susete i hodet og jeg kjente at pulsen økte. Måtte bare krøke meg sammen mens tårene spratt og pusten gikk som en blåsebelg, skulle tro jeg hadde løpt et maraton [&o]
Etter noen minutter som føltes som en evighet roet det seg heldigvis, fikk etterhvert målt blodtrykket, og det var litt høyere enn det som er normalt for meg.
Fikk selfølgellig streng beskjed fra mine kollegaer om å kjøre hjem igjen, hadde visst ikke noe på jobb å gjøre i den forfatningen jeg var [&:] men det tok faktisk en hel time før jeg følte meg såpass normal at jeg tok sjangsen på å sette meg bak rattet å ta fatt på hjemveien!
Sovna straks jeg la meg på sofaen hjemme, dønn utslitt [&:] Litt bedre form nå, men gleder meg veldig til barna har lagt seg så jeg kan konsentrere meg bare om jeg selv noen timer!

Dette ble visst veldig langt..... men følte for å syte litt etter denne ekle opplevelsen, hadde virkelig ikke kontroll over min egen kropp og det var ubeskrivelig ubehagelig [:'(]

Huff...skjønner godt at det var en skremmende opplevelse.
Bra du har forståelsesfulle kollegaer som sendte deg hjem for å hvile [:)]

ææsj,det hørtes ikke noe artig ut!! Går det bedre nå da?

Håper det går fort over alltså, for det der hørtes helt for j***** ut faktisk..[:o]

Ja det går heldigvis bedre, men formen er ikke på topp nå heller [:'(] føler meg helt tom, og har litt hodepine....men håper at jeg er helt normal igjen i morgen [:)]
Krysser alt jeg eier og har for at dette var et engangstilfelle og at jeg kan fortsette å jobbe som normalt enda en stund!

For meg høres det ut som du har hatt et angts/panikkanfall, det foregår ofte slik som du beskriver. Ikke farlig, men forferdelig ekkelt og skremmende! Man blir ofte helt utslitt etter å ha opplevd slikt...[:'(]

ORIGINAL: Sweety80

For meg høres det ut som du har hatt et angts/panikkanfall, det foregår ofte slik som du beskriver. Ikke farlig, men forferdelig ekkelt og skremmende! Man blir ofte helt utslitt etter å ha opplevd slikt...[:'(]

Signerer denne. Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse.

Oioi! Håper alt går bra?

Jeg hadde noe lignende, blodtrykket falt mens jeg dusjet.. Måtte rope på sambo og legge meg på baderomsgulvet for å ikke besvime i dusjen, og begynte å spy.. Hadde låst døra, så sambo kom seg ikke inn, men fikk heldigvis låst opp til slutt. Siste gang jeg dusjer meg døra låst! [&:]

God bedring <3

Som de sier over høres det ut som panikk anfall eller noe, kanskje du ble mer skremt enn du selv var klar over når du ble så andpusten og dermed ble saken mye værre?

Kan bli skikkelig tungpustet selv av og til og kjennes ut som man ikke får i seg luft i det hele tatt omtrent, kjempe ekkelt[&:]

Godt du føler deg litt bedre[:)]

Hm, kan man få panikkanfall sånn helt uten videre da? hørtes skummelt ut....[&:]
Har vært plaget med blodtrykksfall tidligere, men dette var helt annerledes og mye verre!
Sliten i kroppen i dag også, så i dag har jeg bare slappet av og kost meg, husarbeid og rot får bare flyte inntill energinivået har økt [;)] "anfallet" i går var vel en advarsel fra kroppen om at det er på tide å roe ned litt [:)]
Forrige svangerskap var jeg sykmeldt på denne tiden, og det er vel naturlig at det kan bli litt mye med full jobb, 2 unger, hus og en mann som jobber fulltid og studerer i tilegg...[8D]

Back
Topp