Ekkel kolega

Håper<3

Elsker forumet
Jeg har nettopp begynt i en ny jobb, det er en bolig med psykisk utviklingshemmede personer. Så å si alle jeg jobber med er kjempe alrighte [:D]
MEN
Jeg skal være med beboerne på tur en helg i juni, da skal en av de mannlige assistentene være med, han har ett rykte på seg på bygda for å være litt "drøy" og spes med "unge jenter". jeg har vært utsatt for overgrep tidligere, så når jeg så at jeg skulle på tur med han fikk jeg frysninger over hele meg. jeg er nok ikke sterk nok til å si imot, hvis han prøver seg på noe, blir jeg nok bare veldig redd, og "forsvinner" ut av meg selv... de siste nettene har jeg ikke sovet noe særlig med tanke på denne turen. hva skal jeg si til sjefa og hvordan skal jeg gjøre dette?? [&:]

du får jo bare fortelle hva du har hørt og om din historie,så burde sjefen skjønne såpass.ta deg en prat med sjefen din,du skal i hvertfall ikke gå å engste deg for å dra på tur med jobben

Vet du at jeg syns du skal si fra sånn det er, hvis du orker det da. Eller du går til legen og får sykemld før den helgen.

viss du selv synes det er ekkelt og si fra så kanskje din kjære kan gjøre det?[:)] ta en liten prat med sjefen din iallefall, for du skal ikke være nødt til dette om du føler det ekkelt og slikt.. lykke til[:)]

ORIGINAL: Nussenasse

Vet du at jeg syns du skal si fra sånn det er, hvis du orker det da. Eller du går til legen og får sykemld før den helgen.

Du kan også legge dette frem for sjefen din uten at du nødvendigvis trenger å involvere denne mannen i det. Jeg forsto det som du ikke var helt sikker på om du vil det[8|] Men det du kan gjøre, er å fortelle sjefen, som har taushetsplikt, din egen historie og bruke den som forklaring for at du ikke er komfortabel med å reise på helgetur med en "fremmed" mann. Og hvis ikke noe annet funker, kan du sykemelde deg. Lykke til!

Back
Topp