Ekkel beskjed.. Klump i magen.. Oppdatering..

Håperinderlig..

Glad i forumet
Vi har et vennepar som bor og arbeider i england, og mannen til venninnen min ringte nettopp og fortalte at hun hadde blitt lagt inn på sykehus med svineinfluensa. Hun er 24 uker på vei, og har ikke tatt vaksinen. Hun sliter med pusten, har høy feber og almenntilstanden er veldig svekket. Hun har ikke noen kjente tilleggssykdommer, og er i god form ellers. Kjente jeg fikk en klump i magen etter jeg var ferdig med å snakke med mannen hennes [&o] Hørte på stemmen hans at han var veldig redd, men prøvde å skjule det. Kommer til å tenke på det resten av kvelden [&o]

----

Fikk sms fra mannen hennes nå. Tilstanden hennes er blitt mye verre, og hun sliter med respirasjonen. Høy CRP tyder på at hun er hardt rammet [:(]

huff...[&o][&:]

Huff, så forferdelig[&o] Håper at tilstanden hennes bedrer seg fort!

krysser fingrene[:(][:(]

ORIGINAL: lykkeligmamman

krysser fingrene[:(][:(]

Føler meg så hjelpesløs som ikke kan gjøre noe [&o] De har to unger hjemme på 3 og 9 år.. De er sikkert kjemperedde.. [:(] Ingen tvil om at jeg skal ta vaksinen på mandag, det er iallefall sikkert.

ORIGINAL: Elimor

Huff, så forferdelig[&o] Håper at tilstanden hennes bedrer seg fort!

sign

nei , gud så forferdelig[:(][:(][:(][:(] Skal tenke mye på henne og babyen.. Og krysse alt jeg kan krysse..

Uff, så grusomt. Krysser fingrene ja.

Og gud så glad jeg er for at jeg har valgt å ta vaksine!

Back
Topp