Ekelt eller dobbelt??

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
vi har en gutt med dobbelt navn, nå venter vi en jente i april og jeg er veldig usikker om vi skal fortsette med dobbelt navn. Siden jeg var liten har jeg hatt en favorittnavn (enkelt og veldig sjeldent) og sagt at jenten min skal hete det. Men så har jeg funnet et dobbelt navn som også er fint, jeg blir litt usikker :p

Hva om det blir enkelt navn denne gang og at neste baby får dobbelt, blir det teit? :p

Nei, det syns jeg ikke er teit. :)
Velg det navnet dere syns er finest, enkelt eller dobbelt spiller ingen rolle :)

Jeg synes ikke det er teit :-) Har selv en gutt med enkelt navn. Når jeg fikk ei jente hadde vi to navn vi likte veldig godt så da ble det dobbeltnavn på henne.

Nei, ikke teit. Hilsen eneste i en søskenflokk på fem som har enkeltnavn. :p Og mtp at jeg har begge foreldrene mine sine etternavn så er det egentlig veldig greit, blir langt nok å signere på ting uansett. :p

Ikke teit i det hele tatt, gjør der dere føler for :)

Jeg ville ha dobbeltnavn på minste, men ikke mannen, da han synes det ble rart når eldste ikke har det. Ikke helt enig altså. Angrer fortsatt på at minste ikke fikk det :laughing002

Synes heller ikke at det blir teit :-)

Gjør det som føles riktig:) Uansett antall navn :) Er ikke uvanlig at et søsken får enkeltnavn og et annet søsken får dobbeltnavn:)

Her har jentene et fornavn og gutta to.

Hvis du selv syns det ikke føles riktig med en med dobbeltnavn og ei med enkelt så kan du kanskje finne et fint navn som passer til favoritt navnet ditt og gjør det om til dobbelt?
(Hvis du vil dele det kan vi hjelpe deg med det også [emoji4])

Jeg har 4 søsken, og her har to dobbeltnavn og tre enkeltnavn. Jeg og mannen har også blitt enige om to dobbeltnavn til jenter og to enkeltnavn til gutter, om vi noen gang skulle være så heldig at vi får barn :joyful:

Back
Topp