ej sikke lej(?)

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Merket.Betyr det noe?Aldri skjønt det der.

Hva mener du?

jeg sikler ikke [8|][8D]

hehe,er ett klesmerke som heter det.Lurte på hva som er "historien" bak navnet.Om det er utdrag fra en barnesang,en strofe på svensk eller ett annet språk el. noe i den duren.[8D]

ORIGINAL: Lissie

jeg sikler ikke [8|][8D]

hehehe,er det det det betyr?

Okey[:)] Aner ikke jeg [:)]

Det er dansk og skrives "Ej sikke lej" [:)] Hørte en gang at det var deler av et dansk barnerim, men om det stemmer vet jeg jammen ikke. Flotte klær har de uansett!

ORIGINAL: *Melody*

Det er dansk og skrives "Ej sikke lej" [:)] Hørte en gang at det var deler av et dansk barnerim, men om det stemmer vet jeg jammen ikke. Flotte klær har de uansett!

ok[:D]Var litt usikker på skrivemåten[8D]

Ej sikke lej ble startet av de to danske designerne Margit Egeskov og Marlene Eger Ullum i 2004. Det hele begynte da de kom over noen gamle håndarbeidsbøker med morsomme dyreprint. Den første t-skjorten de laget var rød med ugleprint! Den ble en sånn suksess at de fortsatte med med de morsomme printene. I dag har de en hel kolleksjon med fargeglade klær med morsomme print!

står ikke hvor selve navnet kommer fra...

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: *Melody*

ok[:D]Var litt usikker på skrivemåten[8D]

He, he...... det er jo ikke akkurat noe man skriver hver dag [:D] Du kan jo evt titte på hjemmesiden og se om du finner noe mer om historien bak

www.ejsikkelej.dk

det er fra en sang...

ej sikke lei sikke tjing tjong tjei
sullelullelutt, sikkandullandei.

noe sånn...[:D]

Fine klær har de ihvertfall[:D]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: gira

Fine klær har de ihvertfall[:D]

Ja, men er det bare meg eller er klærne sinnssykt små i størrelsene?! [8|]
Snuppulfen har bare ett plagg derfra, en pysjamas han fikk i julegave. Den var i størrelse 86, så jeg trodde jo det var leeeeeeenge til den var passelig, men da jeg prøvde den på han var den jo nesten for liten! [:-]

de er knøttsmå,hun på butikken anbefalte 2 år-til 1 åringen min[;)]

Back
Topp