ej blir tulen..

Gitte87

Elsker forumet
Casper (valpen) ligger på stolen ved sia av meg å biter på et sånt leikebein.. å han syns d e såååå gøy å hive den på golvet åsså hyyyle fordi han ikke får tak i den[;)] gjett kem som må plukke den opp igjen og igjen og igjen....[:)][:)]

men det er jo bare stas det...og så får du øvelse til minsten kommer....for den leken er gøy!!!!!!

ORIGINAL: *lille bv engel*

men det er jo bare stas det...og så får du øvelse til minsten kommer....for den leken er gøy!!!!!!

håper ikke minsten kommer til å bite i stolane våre også da[;)][;)]

ORIGINAL: Gitte87

Casper (valpen) ligger på stolen ved sia av meg å biter på et sånt leikebein.. å han syns d e såååå gøy å hive den på golvet åsså hyyyle fordi han ikke får tak i den[;)] gjett kem som må plukke den opp igjen og igjen og igjen....[:)][:)]

Hehehe.. [:D] Har du komt til 21uker allerede??? syns du akkurat hadde blitt gravid jeg [:D] Begynnt å få mage å greier nå da? [:)] 

ORIGINAL: *lille bv engel*

håper ikke minsten kommer til å bite i stolane våre også da[;)][;)]

tja en vet jo aldri...Eivind elsker å lage fise lyder samtidig som han ligger med munnen mot sofanen....

ORIGINAL: Hebra

Hehehe.. [:D] Har du komt til 21uker allerede??? syns du akkurat hadde blitt gravid jeg [:D] Begynnt å få mage å greier nå da? [:)] 

jah, tia har gått veeeeldig fort[:D][:D][:D] jah, magen har poppa ut dei siste dagane[;)] deilig d!

Back
Topp