Eit lite bidrag frå meg ++

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
No har eg drive å plaga dåke her inne med spørsmål i lengre tid, so tenkte eg måtte prøve meg på ein skikkelig LO. Så her er min første LO (iallefall i 12 x 12) [:)]

Har brukt litt av helga til å pusle litt meir [;)] So her kjeme to til!
( E egentli ikkje so veldig fornøgd med nåken av dei, menmen, e da eg har so langt...)

(Dinna vart for rotete [>:] )

(Litt for mykje her òg...) [&o]

Dinna vart eg faktisk ganske fornøgd med, sikkert fordi da va etter ei skisse [8D] Fargane kjeme ikkje heilt til sin rett, e mykje blassare her på bilde enn i virkeligheita, e meir enn frisk mosegrøn farge [:)]

den var kjempe fin[:D]

Tusen takk [:D]

Ja, hekta har eg no våre ei god stund no, men da har tatt litt av ette eg kjøpte meg ein QK Revolution [;)] Har ikkje laga nåke i 12 x 12 før, berre brukt vanlege albumsider. Men kjekt å ha litt god plass, skjønna korfor folk foretrekke det [:)]

Nåken som har lyst å gje meg nåken tilbakemeldinga? [:)] Har egentlig spes. problem med å plassere bildene, blir ofte for liten plass til anna (tekst, pynt). Har ikkje fotoprinter, so stort sett alle bilder eg framkallar e i 10x13/15. Nåken som har nåken gode skisser for LOar med 2-3 bilder? [:)]

ORIGINAL: gÆmonbeiBe

En ting: Har du sprayet det avispapiret du har brukt med noe som nøytraliserer syren? Hvis ikke blir nok den LOen fort gul!

Jeg synes forøvrig du gjør fine fremskritt, ser ut til at du tør å ekspremintere og det blir det fort fremgang av! Selv om det de første gangene føles rotete[:D] Etterhvert finner du nok orden i galskapen[:D]

Oj, e da nåke òg? [&:] Nei, har ikkje gjort da, vist ikkje at da gjorde nåke...

ORIGINAL: Huldermamma

En ting: Har du sprayet det avispapiret du har brukt med noe som nøytraliserer syren? Hvis ikke blir nok den LOen fort gul!

Jeg synes forøvrig du gjør fine fremskritt, ser ut til at du tør å ekspremintere og det blir det fort fremgang av! Selv om det de første gangene føles rotete[:D] Etterhvert finner du nok orden i galskapen[:D]

Oj, e da nåke òg? [&:] Nei, har ikkje gjort da, vist ikkje at da gjorde nåke...

En scrappers første bud er at alt som er i kontakt med bildene må være syrefritt! Det meste som selges på scrappebutikker er syrefritt (bortsett fra grugeboard). Dette fordi syre ødelegger bildene (gjør de gule).

Ojojojoj [&:] Her må da skiftast ut!

Så fine sider du har laget. [;)]

Back
Topp