Ein liten OBS OBS

men natusan sin var vel ikke noe farlig i.var vel bare at den lovet bedre søvn?

Tenker slik at me ikkje blir villeda :) Har mangen på forrige termingruppa som kjøpte bb pga den var såååå god. Eg gjorde heldigvis ikkje.

Det er mye 'unødvendig' i barneprodukter, så jeg er ihvertfall nøye med hva jeg bruker av produkter, type leker, klær etc. Og selvfølgelig barnemat!!

Nestle bruker fremdeles palmeolje i noen av produktene sine..

Så en skal ikke stole blindt på industrien, smde vil tjene mest mulig penger! Dessverre går det ofte utover kvalitet på produkter..

Jeg endret litt i innlegget, greit å forklare hva det linkes til :)

• Liker
Reactions: EJ
Åhh jeg blir så oppgitt over industrien og pengegriske folk som går over alt av grenser for noen skarve kroner :-( hva kan en stole på egentlig...

Skal kun brukes hudpleier produkter, da jeg er hudpleier og sykepleier. Blir organisk og uten alt annet fra nu skin og cosmopharmas

Babyoljer og badeoljer er i utgangspunkt overflødig hvis babyen har normal hud. Dette fikk jeg klar beskjed om av dr.Langeland ( hudlegen i inslaget til tv2 hjelper deg). Det var han som satte diagnosen på hudsykdommen til sønnen min for snart 15 år siden ;)
Jeg brukte det på han, fordi jeg hadde mistanke om at han hadde ichtyose, noe jeg fikk bekreftet av dr.Langeland ;)
Denne gangen kommer jeg kun til å brukedet hvis det viser seg at lille spire også har ichtyose, noe som er 50/50 sjanse siden det er gutt......

Last edited:
Babyoljer og badeoljer er i utgangspunkt overflødig hvis babyen har normal hud. Dette fikk jeg klar beskjed om av dr.Langeland ( hudlegen i inslaget til tv2 hjelper deg). Det var han som satte diagnosen på hudsykdommen til sønnrn min for snart 15 år siden ;)
Jeg brukte det på han, fordi jeg hadde mistanke om at han hadde ichtyose, noe jeg fikk bekreftet av dr.Langeland ;)