Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyoljer og badeoljer er i utgangspunkt overflødig hvis babyen har normal hud. Dette fikk jeg klar beskjed om av dr.Langeland ( hudlegen i inslaget til tv2 hjelper deg). Det var han som satte diagnosen på hudsykdommen til sønnrn min for snart 15 år siden
Jeg brukte det på han, fordi jeg hadde mistanke om at han hadde ichtyose, noe jeg fikk bekreftet av dr.Langeland
Denne gangen kommer jeg kun til å brukedet hvis det viser seg at lille spire også har ichtyose, noe som er 50/50 sjanse siden det er gutt......
Prøvd å se på nettsidene til bodyshop, men finner ikke noe babyserie. Husker du hva den heter? Liker til vanlig veldig godt bodyshop sine produkter så tenkte å prøve babyserien også. Har ikke vist at de hadde det.Jeg brukte babyserien til The Body Shop på førstemann, både til babyen og meg selv. Synes den luktet så mildt og godt. Hadde selv også glede av både oljen, såpen og ikke minst krukken med bodybutteret. Fint for bebisen at mamma ikke lukter sterkt. Liker dessverre ikke sånn helt luktfrie produkter så godt, så dermed var denne serien midt i blinken. Koster litt, men fint å ønske seg
Hmmm husker ikke, men skal sjekke. Så hører du fra meg. Jeg bor like ved en body Shop butikk ogsåPrøvd å se på nettsidene til bodyshop, men finner ikke noe babyserie. Husker du hva den heter? Liker til vanlig veldig godt bodyshop sine produkter så tenkte å prøve babyserien også. Har ikke vist at de hadde det.
Limonene var den ingrediensen ekspertpanelet til tv2 reagerte mest på at var I babyprodukter..... Den er ekstremt allergifremkallende. Så de anbefalte å styre unna produkter med dette iHer kommer jeg nok kun til å bruke weleda på babyen Limonene er en naturlig ingrediens som man finner i kjempemange produkter blandt annet hos burts bees, weleda, bodyshop og alle andre store produsenter. Man kan se på ingredienselistene at dette er en av de ingrediensene som er nederst på listen, og som det er minst av i produktene.
Dette er en naturlig duft som utvinnes av sitrusfrukter, kan fremme allergi, men det kan de fleste andre ingredienser også.
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Ja, det er jeg helt enig i, men synes det blir flåsete av testen å henge ut burt's bees slik at alle vordende mødre setter teen i vrangstrupen og løper å kjøper bodyshop produkter istedenfor, selv om de inneholder langt større mengder av dette stoffet enn f.eks burts bees.Limonene var den ingrediensen ekspertpanelet til tv2 reagerte mest på at var I babyprodukter..... Den er ekstremt allergifremkallende. Så de anbefalte å styre unna produkter med dette i
Helt enig.... Her blir det bruk av gaskluter og rent vann så lenge vi er hjemmeJa, det er jeg helt enig i, men synes det blir flåsete av testen å henge ut burt's bees slik at alle vordende mødre setter teen i vrangstrupen og løper å kjøper bodyshop produkter istedenfor, selv om de inneholder langt større mengder av dette stoffet enn f.eks burts bees.
Jeg som hudpleier ville heller brukt burts bees eller weleda på barnet mitt enn natusan f.eks, da basert på resten av ingredienselisten
Ellers helt enig med deg i at slike produkter er overflødige, slik du skriver over. Alt som kommer ut av menneskekroppen, og spesielt hos babyer fjerner man med en lunken klut
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15