Ein enklare morgon/dag

Jeg tar 3 unger alene og det er litt stress. Det hjelper ikke å legge frem klær til 7 og 9 åringen for de vil ha på seg noe annet når de står opp. Smøre matpakke kvelden før og gjøre klar sekker hjelper mye, men det som hjelper aller mest er å stå opp tidligere. Det er ikke alltid så lett da. Liker alt for godt å sove :)
Jeg går igjennom klærne med eldste dagen før. Gjort det siden han var 4 da han har hatt klare preferanser, men det skal godkjennes av meg både mtp utseende og vær.

Jeg går igjennom klærne med eldste dagen før. Gjort det siden han var 4 da han har hatt klare preferanser, men det skal godkjennes av meg både mtp utseende og vær.
Det har jeg også prøvd. De får velge egne klær.

Det gjør man så absolutt! Æsj! Jeg går heller sulten enn å spise gårsdagens matpakke.

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei det gjør man ikke, an tar opp fryst brødfra fryseren på kvelden, og så blir det mykt og godt til neste dag.Så æsj serjeg virkelig ikke at det er

Nei det gjør man ikke, an tar opp fryst brødfra fryseren på kvelden, og så blir det mykt og godt til neste dag.Så æsj serjeg virkelig ikke at det er

Tenker det samme som deg, så har no laga matpakke til begge to som ligg i kjøleskapet :)

Da har vi forskjellige meninger om det. Jeg syns det er ekkelt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Legge frem alt av klær kvelden før, dette har jeg igrunn alltid gjort siden barna var baby. Nå er en skolegutt og en enda i bhg i noen måneder. De tar alltid på de klærne som ligger i skuffa.

Smøre matpakker kvelden før. Samt ta opp alt av brød og sette frem tallerker om frokost skal spises hjemme.

Back
Topp