Eidsvoll & omegn.

Lenva

Betatt av forumet
Hei.

Er det noen med baby i Eidsvoll og omegn her? :) fikk høre av helsesøster at det ikke var noe barselgruppe her, og er litt kjedelig å gå hjemme dag inn og dag ut og kjenner ikke så mange nedi her ennå. :)
 
:)

Sku gått ann å få samla en gjeng som har baby og fått til noe ala barselgruppe/babytreff. Og blitt kjent med nye folk. :)
 
Det hadde vært kos :) Jeg er med!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mhm! ;) for som sagt så kjenner jeg nesten ingen her og ikke fins det barselgruppe i eidsvoll og så er det jo koselig for unga ikke minst og hvertfall etterhvert som de blir større :)
 
Hei :) Jeg bor på Eidsvoll verk og leter etter folk å henge med :) Har en gutt født i Mars 2014 :)
 
Noen som forresten vet om det er noe tilbud om babysvømming i eidsvoll? :)
 
Jeg bor i Eidsvoll. Fikk baby i april. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Vet ikke om det har blitt noe av dette, men ønsker gjerne å være med om det er mulig. Leter selv etter noen å finne på ting med på dagtid. Er innflytter, så kjenner ingen med baby... :) jeg fikk en gutt i juni. :)
 
Hei. Ble ikke så mye av. Men jeg vil gjerne møte deg og ditt barn og bli kjent. :D
 
Vil gjerne prøve å møtes snart. :) Er innflytter selv så kjenner ikke så veldig mange her selv. :)
 
Back
Topp