Ei veldig trøtt jente! Tips?

sola86krs

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei dere! :)
Lillemor i hus er 8,5 mnd, og den siste måneden (om ikke lengre) så er hun så veldig trøtt.

Hun sover fra 18-18.30 til ca 07.30 neste dag, men våkner endel i løpet a natta å kaver veldig. Noenganger roer hun seg ikke før hun får melk, å da sovner hun som en stein. De gangene hun våkner er klokka som regel passert 12 på natta.

Men, på dagtid nå så sover hun enten 1 time ×2 eller ca 2 timer etter lunch, og det går ikke mer enn kanskje det liten time etter hun har våknet så begynner hun å gjespe igjen å er trøtt... skjønner ikke noe jeg.
Hvorfor er hun så veldig trøtt??
Er det normalt?
Høres sikkert teit ut dette, men jeg må bare spørre.
Vet de er i en veldig utvikling nå, å at det er mye som skjer både psykisk og fysisk, er det så enkelt som at det kan være derfor?
Vi har fine rutiner på henne ellers, med mat stell osv osv, og prøver å komme oss på tur en gang om dagen, å ellers ha en variert dag med lek kos og at hun tuster på egenhånd.

:)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er hun trøtt hvis hun bare får sovet en time om gangen på dagtid. Og så våkner hun jo om natten, det gjør henne også trøtt.
 
Nå prøver vi å kun la henne sove etter lunch,å da kan hun gjerne sove et par timer i slengen. Håper det kan hjelpe litt på, ikke noe greit for verken henne eller oss npr det blir slik :/

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Kan jo hende det er pga en periode med stor utvikling ja. ;-) Ellers aner jeg ikke. Lillemann her kan gnikke seg i øynene om ikke luren varer lenge nok på dagen. Han er så nysgjerrig, at en liten lyd kan få han til å holde seg våken når han er på vei til å sove osv

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp