ei vakker liten prinsesse :)

lykkelig.no

Lykkelig.no
Var på privat ultralyd i går sammen med min kjære og der så vi en heilt perfekt liten prinsesse som danset rundt inni magen min. Vi satt begge med tårer i øynene og det var et meget spesielt øyeblikk. Den lille jenta mi var allerede blitt 10 cm og var heilt perfekt...jordmor tok seg veldig god tid og gikk gjennom alle organer og kroppen og alt så kjempe flott ut. Dette må være livets største mirakel uten tvil :) :)

Var på privat ultralyd i går sammen med min kjære og der så vi en heilt perfekt liten prinsesse som danset rundt inni magen min. Vi satt begge med tårer i øynene og det var et meget spesielt øyeblikk. Den lille jenta mi var allerede blitt 10 cm og var heilt perfekt...jordmor tok seg veldig god tid og gikk gjennom alle organer og kroppen og alt så kjempe flott ut. Dette må være livets største mirakel uten tvil :) :)
Så utrolig artig! Hvor langt er du på vei? Så artig at de så at det var jente :)

Eg e 14+3 og jordmora måtte le litt og sei at me hadde ikke ei sjenert jenta inni der ...hu snudde nemlig rompa te kamera og løftet beina opp så hu var ikke i tvil hehe...:)

Så herlig da :) gratulerer så masse med ei lita prinsesse :)

Herlighet så herlig!! Gratulerer så mye me en prinsesse i magen!:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Så nydelig :)

Åååh, så herlig! :)
Gratulerer med ei prinsesse i magen :) :)

Åhhh gratulerer med en liten prinsesse i magen :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Koselig :)
Tilhører du januar?
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Så morro :) gratulerer :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Gratulerer!! Så koselig ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp