Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her stod det små søsken. Tenkte det var en grunn for det, så eg ringte inn og spurte om vi kunne ta med jentå vår på 7 år. Det gikk heilt fint, det var verre med mindre som 4 år og ned sa hunDet sto i brevet fra sykehuset vi fikk om at de ikke anbefalte å ha med barn. Vi har allerede (lenge før vi fikk time) sagt til guttungen på 5 at han kan bli med. Vi kommer til å ta han med. Han er veldig innforstått med at han må sitte rolig og være stille til jm har gjort jobben sin. Dersom han vil vite noe må han ta det til slutt.![]()
Vi kom på oul og fikk se en død baby. Hadde hatt tul i uke 13 hvor alt var perfekt, så sjokket var stort.Gratulerer!
Hadde dere barn fra før som var med på ul?
Har hatt så lyst å hatt med mine, da de er så store.
Men har en følelse av at jordmødrene ikke synes noe om det...?
Tenk om vi skulle fått en beskjed om at noe var galt f.eks...?
Gratulerer!
Hadde dere barn fra før som var med på ul?
Har hatt så lyst å hatt med mine, da de er så store.
Men har en følelse av at jordmødrene ikke synes noe om det...?
Tenk om vi skulle fått en beskjed om at noe var galt f.eks...?[/QUOTE
Vi hadde med datteren min og det gikk veldig fint. ( hun er snart 7 år ) Moren min var også med og datteren min satt litt lengre unna med datteren min på fanget.
Men jeg har vært på ultralyd tidligere og sett at alt stod bra til med babyen.
Det blev litt mer virkelig for oss allemen jeg forstår også de som ikke ønsker det.
Gratulerer med ei prinsesseVi var på ultralyd hele familien og det viste seg å være jente
Og hun vokser veldig utifra babyen str. Er jeg 16 + 4 ukerVis vedlegget 173863