ei som e sure jah.

Lefsen84

Forumet er livet
hehe her idag er det ei som har stått opp på feil fot jah..sutrer og  griner for ingenting..typiskt den dagen eg tenkte at eg skulle ver hjemme i hele dag..men trur ikke eg orker det nei..men jeg mener at de små må og få lov til å ha en dårlige dag iblandt slik som oss..så bryr meg ikke så mye

Vi hadde den dagen i går[;)].
Ikke så mye å gjøre med. De må bare få være litt sure innimellom.
Men slitsomt er det[&:]

fagerten..eg finner ikke bilnøkklene:( sofie har lekt med dem idag og nå skal vi ut i banken og handle etterpå..aaaaarg:(

Godt sagt! Har også funnet ut at det ikke er vits i å bli frustrert når de små har sutredager innimellom, er jo blide igjen neste morgen [:)].

ORIGINAL: Heather

Godt sagt! Har også funnet ut at det ikke er vits i å bli frustrert når de små har sutredager innimellom, er jo blide igjen neste morgen [:)].

hehe ja stemmer et..men trur bare at hun ikke var heilt klar får å stå opp jeg i mårres..nå har hun vert i god form lenge så det er guuuuudd[:D] 

ja, de er jo bare mennesker sånn som oss...
men ja, slitsomt er det. phu!

vi hadde også en sånn dag i går.... ellers har han blitt en skikkelig mamma gutt som helst bare vill sitte på fanget å kose og spesielt på ettermiddagene... kos, men slitsomt og UTROLIG upassende...

Back
Topp