ORIGINAL: sprett rompa
synes det er artig at man får seg nytt nick, også blir man forvandlet til en helgen
bare sånn *knips med fingrene* mektig imponert jeg altså
og bb, folk har da alltid spurt om Pm i tråd er her inne før, aldri har jeg sett deg rope dette før nå idag
nyttårsforsetter du prøver å holde? jeg er sikker på at om man leter, så kan man sikkert finne en tråd der dere som roper og skriker om at å be om en PM er fråtsing selv har bedt om PM, eller info eller lignende
og i virkeligheten, så leser dere kun faktabøker og ser kun fakta programmer osv
se og hør, her og nå eller andre kjendis informerende blader har dere aldri så mye som tatt i
lest om MJ sin død gjorde dere ikke, dere blir faktisk sjokkert over at jeg sier han er død nå
KISS MY ASS[;)]
I begynnelsen trodde jeg kanskje at du gjorde deg til litt, men nå innser jeg at du faktisk ikke kan hjelpe for det.
Altså, helgen? Den må du forklare. Skjønner at du, slik du åpenbart er tilbøyelig til å vinkle ting, er veldig begeistret for konspirasjoner og paranoide teorier, men jeg kan berolige deg med at nicket er byttet fordi jeg fikk tekniske problemer med det andre, og jeg har aldri forsøkt å skjule dette byttet (jeg måtte da ha vært idiot).
At du ikke har sett meg fortelle folk at de skal ta seg sammen med den PM-ropinga er da ikke ensbetydende med at jeg aldri har sagt det, selv om jeg skjønner at du henger her mye for å få med deg alt innimellom kjendisblogg-surfingen. Jeg vet imidlertid ikke hvorfor det skulle være et problem dersom jeg faktisk ikke hadde nevnt det før, heller. Er det ikke lov å ytre en mening hvis den ikke har vært ytret før? Kan du i så fall forklare meg logikken i akkurat det, og fortelle meg hvordan man da skal kunne komme med nye tanker overhodet? Det er kanskje en vanskelig situasjon for deg å forestille deg, men det hender altså at folk får nye tanker i hodet, og noen ganger formidler de dem også.
Du må gjerne lete deg blå og grønn for å finne en tråd hvor jeg skriker etter PM, men den tråden finnes ikke. Det er sikkert også et vanskelig konsept for deg å fatte, men det er altså enkelte av oss som er konsekvente i holdning og handling. Er det rart for deg å tenke på at det finnes mennesker her i verden som
ikke blir oppspilt av å lese, høre om og diskutere andres tragedie, sorg, nedturer, mobbing og dess like? Vel, vi eksisterer.
Det er sikkert vanskelig for deg å forstå at det finnes mennesker som ikke leser Se&Hør også, men igjen - vi eksisterer. Det har kanskje å gjøre med det faktum at vi har null interesse for innholdet, samt at vi skjønner at det sitter en haug med spekulanter og koker sammen dette innholdet, mye basert på fri fantasi, slik at lettlurte fjærkre som deg kan sørge for at de har til salt på maten.