Ehrm...

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

ORIGINAL: ønsker_en_til

Kan noen skrive hva alt dette handler om uten å dele link? 

Noen postet en link til en profil på facebook med et litt avslørende bilde, først på gøy fordi de trodde det var tull, og så viste det seg at noen har opprettet profilen for å henge ut en bestemt person. Det var visst flere stygge bilder på profilen. Linken ble slettet da det kom frem at det var snakk om mobbing.

jaiks [:o] så råttent
ikke forsvant nysskjerrigheten heller [>:] er hun norsk?

Herregud... Er det ikke nok å vite at noen ble hengt ut (dog uten vitende og vilje), og at profilen er borte fra facebook? Hvorfor så nysgjerrig på andres ulykke? Jeg blir faktisk uvel.
god bedring
medisinering: logg av bv

ORIGINAL: Jadasåneida

Det vet jeg ikke noe om, men om du vet hvem hun er så kan du jo fortelle henne om den fake profilen?!

er det HENNE det er bilde av?[:-]

ORIGINAL: Lissyjane

Du forstår visst bare akkurat det du vil forstå[;)] Jeg synes at du har vært smakløs i denne tråden ja. Det går an å fremme sitt budskap uten å kalle alle andre både det ene og det andre, men det vet visst ikke du hvordan du skal gjøre[;)] Du setter spørsmå ved andres intelligens og prøver å fremme din egene,Gud vet hvorfor. Jeg synes ikke det er bra å fråtse i adre sin elendghet nei , men jeg synes heller ikke det er bra og trakke over andre.

Jeg må si at du sier forbausende lite til å prate så mye. Jeg ser fortsatt ikke noen god forklaring på hva moren min har med saken å gjøre og du kommer stadig ikke med noe godt argument mot min påstand om at jeg kan reagere like så sterkt på ukjentes vegne som om det var min egen mor det gjaldt, og at det er min fulle rett å gjøre det.

Som sagt før: BV er ikke et sted man kan si ting uten å pakke dem inn i vatt og rosa bomull, men jeg velger likevel å si det som jeg føler det. Synes ikke at ufinhet fortjener noe større fintfølenhet fra min side.

ORIGINAL: Cassandra smartrompe

Jeg forbeholder meg retten til å si fra på andres vegne når som helst, hvor som helst, og uavhengig av hvilket forhold jeg har til vedkommende. Tanken på å skulle holde kjeft om noe fordi jeg ikke kjenner dem som berøres er latterlig.

Fins måter å gjøre dette på, uten å komme med smakløse kommentarer som "Har du husket å fornye Se&Fråts-abonnementet ditt for 2011, da? Skynd deg, tenk hvis du går glipp av et nummer". Du hopper da på hver en tråd hvor du kan (berettiget eller ikke) være frekk mot andre mennesker, så jeg lurer igrunn på om det er pga prinsipper eller om det kanskje er fordi du liker å fyre oppunder og rakke ned på andre mennesker?

Jeg er frekk mot folk som fortjener det. De oppfører seg frekt og smakløst på bekostning av et mobbeoffer. Jeg vet hva jeg selv synes er verst. Hva dere andre synes er meg knekkende likegyldig.

det er fryktelig dobbeltmoral på deg![>:]

ORIGINAL: sprett rompa

lukter dobbeltmoral lang vei

Er det dobbeltmoral når noen irettesetter en mobber, også? Fri og bevare meg vel.
har jeg blitt mobber også nå
eneste som har mobbet i denne tråden er deg, jeg spurte pent om en pm, og det fikk jeg, jeg leste ikke tråden så nøye og ble nyskjerrig
og bare derfor har du kalt meg litt avhvert
og derfor lukter jeg dobbeltmoral, du vil beskytte en som blir mobbet med å mobbe andre
flink du[;)]

Og likevel har ingen greid å komme med ETT ENESTE vettugt argument som kan forsvare denne oppførselen - denne PM-ropingen, grafsingen i noe potensielt skandaløst på tross av at det involverer andres ulykke - og likevel er altså jeg mobberen, fordi jeg påpeker uhyrligheten i denne oppførselen. Logisk.

Sorry mac, det blir like dumt som å komme dragende med "du må da tåle at folk har andre meninger enn deg selv". Kom med ett godt argument som rettferdiggjør grafsingen din, så kan jeg vurdere å ta innleggene dine seriøst.
det sekundet du begynte med drittslening mistet du all rett som en rettferdens soldat
sorry mac[;)]

Om jeg nå faktisk var ufin mot deg, så ugyldiggjør det likevel ikke fakta i det jeg sier, nemlig at du m.fl. grafser og at det er unødvendig, stygt og lite taktfullt overfor den det gjelder.
pass deg for å kaste stein i glasshus[;)]
nei det ugyldigjør ikke at folk er nyskjerrige
men målet helligjør ikke middelet

Jeeeeez noen er skikkelig amper idag! Er da vel lov å spørre om PM? En er vel ikke en mobber, gribb eller fråtser for det? Naturlig at folk blir nysgjerrige på linker, i allefall når de plutselig forvinner! Jeg ble iallefall det, men det er for å se hva saken egentlig dreide seg om, ikke å godte meg over andres ulykke! Jeg personlig vil vite hva jeg tar avstand til, før jeg tar avstand til noe! (ellers hadde det nok blitt fryktelig mange misforståelser rundt om kring[8|] )
Måten enkelte hiver seg over andre her inne, sier mye mer om dem enn de som er nysgjerrige... I utgangspunktet så bør en ikke spre slike linker i det hele tatt, men dette er internett... Det fungerer slik, på godt og vondt.
Bruk nettvett, både for din egen skyld, og andres!

Kan noen skrive hva alt dette handler om uten å dele link? 

Noen postet en link til en profil på facebook med et litt avslørende bilde, først på gøy fordi de trodde det var tull, og så viste det seg at noen har opprettet profilen for å henge ut en bestemt person. Det var visst flere stygge bilder på profilen. Linken ble slettet da det kom frem at det var snakk om mobbing.

jaiks [:o] så råttent
ikke forsvant nysskjerrigheten heller [>:] er hun norsk?

Herregud... Er det ikke nok å vite at noen ble hengt ut (dog uten vitende og vilje), og at profilen er borte fra facebook? Hvorfor så nysgjerrig på andres ulykke? Jeg blir faktisk uvel.

Fordi jeg har ett håp om at hun ikke er det vel.. spurte verken om navn eller utsende

Du sier jo selv at det jeg skrev først ikke hjalp på nysgjerrigheten din... Det virker ikke som om du hadde noen nobel grunn for å be om flere opplysninger, akkurat.

ORIGINAL: GR

Jeeeeez noen er skikkelig amper idag! Er da vel lov å spørre om PM? En er vel ikke en mobber, gribb eller fråtser for det? Naturlig at folk blir nysgjerrige på linker, i allefall når de plutselig forvinner! Jeg ble iallefall det, men det er for å se hva saken egentlig dreide seg om, ikke å godte meg over andres ulykke! Jeg personlig vil vite hva jeg tar avstand til, før jeg tar avstand til noe! (ellers hadde det nok blitt fryktelig mange misforståelser rundt om kring[8|] )
Måten enkelte hiver seg over andre her inne, sier mye mer om dem enn de som er nysgjerrige... I utgangspunktet så bør en ikke spre slike linker i det hele tatt, men dette er internett... Det fungerer slik, på godt og vondt.

Ja, eller man kan velge å forbigå det hele i stillhet? Ikke kom og fortell meg at det er nødvendig for alle her å vite hva dette dreier om slik at de kan få gjøre seg opp en mening om hvorvidt de skal ta avstand til det eller ikke?

Det står i et innlegg tidligere i tråden at det gjelder en jente som har fått gjennomgå mye mobbing og at familien hennes også er berørt. Er ikke det nok info?

ORIGINAL: Rimpro

Det kan godt hende. Men du trenger jo ikke angripe folk som om de hadde gjort noe gale. Det er du som lager kvalme i denne tråden, ikke de som er nysgjerrig.

Så det er helt OK å hive seg på tastaturet og rope PM, PM!!! så snart man værer andres ulykke, men det er kvalmt å si fra hvis man synes at denne oppførselen er frastøtende? Den oppfatningen får stå på din regning.

Dette er et nettforum. Sånn som du holder på nå er heller ikke OK. Man skulle tro det var moren din som som var blottet for hele verden. Jeg synes DIN oppførsel er frastøtende,og ikke hakket bedre enn noen andre her sin. Heller litt verre.

sign

Sign, er blitt en daglig ting å lese Bouncy Buttocks sine innlegg altid like saklige innlegg :p Slitsomt å diskutere med noen som altid kommer med så mange usaklige angrep.. :)

Ja, eller man kan velge å forbigå det hele i stillhet? Ikke kom og fortell meg at det er nødvendig for alle her å vite hva dette dreier om slik at de kan få gjøre seg opp en mening om hvorvidt de skal ta avstand til det eller ikke?

Det står i et innlegg tidligere i tråden at det gjelder en jente som har fått gjennomgå mye mobbing og at familien hennes også er berørt. Er ikke det nok info?
men du burde jo vite etter litt tid på bv at 70 prosent kun leser HI og ett eller to innlegg til også svarer

Mennesker er nysgjerrige av natur... Bortsett fra deg da!

Du forstår visst bare akkurat det du vil forstå[;)] Jeg synes at du har vært smakløs i denne tråden ja. Det går an å fremme sitt budskap uten å kalle alle andre både det ene og det andre, men det vet visst ikke du hvordan du skal gjøre[;)] Du setter spørsmå ved andres intelligens og prøver å fremme din egene,Gud vet hvorfor. Jeg synes ikke det er bra å fråtse i adre sin elendghet nei , men jeg synes heller ikke det er bra og trakke over andre.

Jeg må si at du sier forbausende lite til å prate så mye. Jeg ser fortsatt ikke noen god forklaring på hva moren min har med saken å gjøre og du kommer stadig ikke med noe godt argument mot min påstand om at jeg kan reagere like så sterkt på ukjentes vegne som om det var min egen mor det gjaldt, og at det er min fulle rett å gjøre det.

Som sagt før: BV er ikke et sted man kan si ting uten å pakke dem inn i vatt og rosa bomull, men jeg velger likevel å si det som jeg føler det. Synes ikke at ufinhet fortjener noe større fintfølenhet fra min side.

Og igjen prøver vi og fremme oss selv med fornærmelser. Du forbauser meg ikke[;)] Jeg skrev et svar rett bak,oen siden du ikke så det,så kan jeg forklare deg det på nytt. Når noen slenger dritt om noen i familien,så reagerer man som regel sterkere enn om det er noen man ikke kjenner. Du hadde en såpass kraftig reaksjon her. Om du fremdeles ikke skjønner det,så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, så da får jeg gjøre det samme: om jeg så reagerer som om det var min nærmeste familie det gjaldt, så er det da min fulle rett, og fullstendig irrelevant for debatten, men du bruker det som om det var et argument mot meg?

Det er det jeg forsøker å få deg til å forklare: hvorfor skal jeg ikke få reagere så sterkt? Jeg kommer i alle fall til å fortsette med å reagere sterkt når noen uberettiget står forsvarsløse, uavhengig av slektskap og whatnot, og jeg gjør det med stolthet, når jeg ser hvordan holdningene er.

men du burde jo vite etter litt tid på bv at 70 prosent kun leser HI og ett eller to innlegg til også svarer

Jaa... Det glemte jeg å legge til! My Bad! [:)]

Ja, bruk for all del det idiotiske alibiet "instinkt". I følge deg så er utroskap også OK, da, fordi mennesker er kåte av natur. Eller har vi faktisk en evne til å tenke, resonnere, og kontrollere våre instinkter i visse tilfeller?

ORIGINAL: gettingbigger

pm anyone?
og der ble du også en gribb, kvalm ekkel mobber, med abonement på se&hør osv, les innleggene over for å få full oversikt over hva du er[8D]

Ja, bruk for all del det idiotiske alibiet "instinkt". I følge deg så er utroskap også OK, da, fordi mennesker er kåte av natur. Eller har vi faktisk en evne til å tenke, resonnere, og kontrollere våre instinkter i visse tilfeller?

Oi sann!!

Skjerp deg jente !! Hver eneste dag er det samme, du starter diskusjoner og går helt over styr og så blir du usaklig og går til angrep. Ta deg sammen, ordentlig barnslig!

ORIGINAL: Snoflak

Skjerp deg jente !! Hver eneste dag er det samme, du starter diskusjoner og går helt over styr og så blir du usaklig og går til angrep. Ta deg sammen, ordentlig barnslig!

Lol [:D] Du aner jo ikke hva du snakker om, engang. Søtt.

Back
Topp