Ehm

Sindi_82

Glad i forumet
Hvor mange ammebh'er anbefaler dere meg å kjøpe inn til å begynne med? Må vel skifte ganske ofte? Og er de ammeinnleggene man får kjøpt i vanlig butikk brukbare?  

jeg lakk ikke gjennom ammeinnlegg, så trengte ikke mange bh`er... jeg hadde kjøpt 2-3 og heller sett hvor mye jeg lakk!? varierer veldig [:)]

brukte bare de innleggene i butikken, fungerte helt topp for meg [:)]

Eg kjøpte inn en god del amme bh siden dem må vaskes så ofte...Som innlegg brukte eg ullinnlegg....Va mest fornøyd med dem...Enkelt og vaske[:D]

ville kun ha kjøpt en nå jeg.Du er jo bare 30 uker på vei
Man vet ikke hvor store patter man kommer til å få etter fødselen. De blir svæææære[&:]
så best å vente til etter fødselen for å ikke gjøre bomkjøp

jeg kjøpte 2 ammebh'er.. når jeg brukte ammeinnlegg, så brukte jeg natusan (?) sine. var veldig fornøyd! jeg ammer fortsatt, men bruker hverken innlegg eller ammebh nå.. syns det er like greit uten..

ingen, brukte bare ammeinnlegg i vanlig bh, men så ammet jeg ikke da

ORIGINAL: mammanr.1

ville kun ha kjøpt en nå jeg.Du er jo bare 30 uker på vei
Man vet ikke hvor store patter man kommer til å få etter fødselen. De blir svæææære[&:]
så best å vente til etter fødselen for å ikke gjøre bomkjøp

ja, akkurat det er jo iallefall viktig å tenke på!
jeg kjøpte bare en jeg også, og når den skulle begynne å brukes... så ble den ikke brukt! var heeeelt pyton å gå med (synes jeg)!
så jeg kjøpte meg vanlige bh`er med spiler, som man kunne ta av stroppen på - så bare brettet jeg heller ned [:)]

Back
Topp