Ehm... Javel.... Noen som vet???

ORIGINAL: Pijah

Hmm...
Jeg syns liksom jeg kan skimte noe, men jeg er litt usikker på om det kanskje kan være bare en skygge fra den strimmelen som SKAL bli rød???
Vanskelig å si..

jeg vet.... usikker!

jeg oppdaget graviditeten ved å få en positiv EL-test. Tok en g-test samme ettermiddag og den ble lik som din test. Som du ser på tickeren min er jeg nå snart 12 uker [:)]

Jeg var forresten 3+2 når testen min så slik ut!

ORIGINAL: *Sookie*

Graviiiiiid[:D]

sikker på det? måtte du ikke legge godvilja til for å skimte en strekk? jeg måtte det først nemlig... men så sa samboeren min at han så strek og da så jeg og...

Testen din er AKKURAT SOM MIN!! jeg testet tre dager før forventet menstrasjon (fordi jeg følte det å meg) og den var svaak sånn som din, så tok jeg clearblue den dagen mensen skulle komme, da sto det positiv 1-2 :):)

ORIGINAL: *muffmuffkaka*

jeg oppdaget graviditeten ved å få en positiv EL-test. Tok en g-test samme ettermiddag og den ble lik som din test. Som du ser på tickeren min er jeg nå snart 12 uker [:)]

wæææh... men på digital slår den ikke ut... men kanskje fordi det er for tidlig?

er derfor jeg ikke tror det ennå[8D]

Grattis med graviditeten!

Ville tatt en test i morgen tidlig :)
Lykke til :)

ORIGINAL: Marlene*Og*Mina

Ville tatt en test i morgen tidlig :)
Lykke til :)

ja, jeg tror det ikke.... så må vente og se...[;)]

hadde tatt en til sånn i morgen, eller litt senere..

men sånn egentlig tror jeg nok du er gravid ja;)
Gratulere;)

Jeg hadde en el-test liggende da mens uteble, tok den og den var positiv[:D]
Og som du ser er jeg jo gravid[:D]

ORIGINAL: KungFuPanda.

Jeg hadde en el-test liggende da mens uteble, tok den og den var positiv[:D]
Og som du ser er jeg jo gravid[:D]

mensen min har ikke uteblitt...eller jeg venter den ikke akkurat nå. skulle faktisk ikke hatt eggløsning en gang ennå...men om tre dager.... så..... tyder vel på at jeg er gravid det kanskje...[8|] haha, nei... jeg er så i tvil... må bare vente og se ann...

ORIGINAL: Snuppaa

wæææh... men på digital slår den ikke ut... men kanskje fordi det er for tidlig?

Digital trenger ofte mer HCG.

Nei jenter... Får vente og se hva testen viser i morgen... Sku ønske noen sendte meg en strimmel test helt sykt fort... Hehe...er tom for strimler....[;)] har bare digital... selger de strimler på apotek? disse bestilte jeg på nettet....

ORIGINAL: Sicily

Digital trenger ofte mer HCG.

aha.... jeg må bare smøre meg med tålmodighet og se...

ser positiv ut ja.. min så akkurat lik ut, og måtte vente TO UKER før den ble sterkere [:-]

ORIGINAL: Fru Fryd

Jeg ser streker på begge to :)

hjelp...hehe[8D] kan ikke skjønne det jeg.......

Nei jenter... Får vente og se hva testen viser i morgen... Sku ønske noen sendte meg en strimmel test helt sykt fort... Hehe...er tom for strimler....[;)] har bare digital... selger de strimler på apotek? disse bestilte jeg på nettet....

Se om jeg har flere, jeg trenger de ikke lengere[8D]

søt du er[:D][:)] men jeg sku helst hatt de i morgen liksom.. og du bor kanskje ikke rett ved meg.. så jeg bare tullet altså. sku bare ønske det kunne bli sendt i ekspressfart...men det går jo ikke.. hehe[:)]

søt du er[:D][:)] men jeg sku helst hatt de i morgen liksom.. og du bor kanskje ikke rett ved meg.. så jeg bare tullet altså. sku bare ønske det kunne bli sendt i ekspressfart...men det går jo ikke.. hehe[:)]

Hvis du bor i Oslo så... Men går jo 1-2 dager med post evnt[:)]

Back
Topp