*nr3imagen*
Betatt av forumet
Gratulerer!! Det gikk kjapt! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *muffmuffkaka*
jeg oppdaget graviditeten ved å få en positiv EL-test. Tok en g-test samme ettermiddag og den ble lik som din test. Som du ser på tickeren min er jeg nå snart 12 uker [:)]
Jeg var forresten 3+2 når testen min så slik ut!
ORIGINAL: KungFuPanda.
Jeg hadde en el-test liggende da mens uteble, tok den og den var positiv[:D]
Og som du ser er jeg jo gravid[:D]
ORIGINAL: Snuppaa
jeg oppdaget graviditeten ved å få en positiv EL-test. Tok en g-test samme ettermiddag og den ble lik som din test. Som du ser på tickeren min er jeg nå snart 12 uker [:)]
wæææh... men på digital slår den ikke ut... men kanskje fordi det er for tidlig?
er derfor jeg ikke tror det ennå[8D]
Grattis med graviditeten!
ORIGINAL: Sicily
wæææh... men på digital slår den ikke ut... men kanskje fordi det er for tidlig?
er derfor jeg ikke tror det ennå[8D]
Grattis med graviditeten!
Digital trenger ofte mer HCG.
Nei jenter... Får vente og se hva testen viser i morgen... Sku ønske noen sendte meg en strimmel test helt sykt fort... Hehe...er tom for strimler....[;)] har bare digital... selger de strimler på apotek? disse bestilte jeg på nettet....
Nei jenter... Får vente og se hva testen viser i morgen... Sku ønske noen sendte meg en strimmel test helt sykt fort... Hehe...er tom for strimler....[;)] har bare digital... selger de strimler på apotek? disse bestilte jeg på nettet....
Se om jeg har flere, jeg trenger de ikke lengere[8D]
Se om jeg har flere, jeg trenger de ikke lengere[8D]
søt du er[:D][:)] men jeg sku helst hatt de i morgen liksom.. og du bor kanskje ikke rett ved meg.. så jeg bare tullet altså. sku bare ønske det kunne bli sendt i ekspressfart...men det går jo ikke.. hehe[:)]