Ehm... Javel.... Noen som vet???

Snuppaa

Forelsket i forumet
Jeg tok en eggløsningstest istad... og den LYSER STERKT RØD...
Etterpå tok jeg for moro skyld en graviditetstest... Der kan jeg skimte en rød strek der også...

HVA SKJER? Kan eggløsningstest være positiv og samtidig grav.test????

Eller er det en av testene (sannsynligvis grav.testen da) som tuller med meg?

Samboer så også streken... Ja, den er kjempelys, men ingen av de nye andre testene viser noe som helst som vi kan skimte....

Åssen har det seg a?

Var forresten hos legen idag... Tok blodprøver. Og ut ifra symptomene sa han som dere har sagt; enten gravid eller eggløsning....
Men siden jeg aldri har kjent eggløsning før, så måtte jeg liksom dra en tur til legen fordi jeg hadde så vondt nedi magen....

Nå var det vel og merke ETTER fødsel, men første eggløsning etter fødsel hadde jeg så skrekkelig vondt nederst i magen.. Måtte bare ringe sambo og be han komme og ta over bleieskiftet på lillemann for klarte ikke så oppreist[&:]

eggløsningstesten viser positivt dersom du er gravid.. tror ikke det er motsatt også.. jeg to en eggløsningstest bare på gøy samme dag som jeg fikk positiv graviditetstest... *visker et lite gratulerer...* :)

Tror jeg rikser meg til å si gratulerer, sann helt stille!

Ta en ny graviditetstest imorra tidlig, så har du vertfall 100% svaret!

Rimelig sikker på at du er gravid!!

Eggløsningstesten slår ut om du er gravid. G-testen slår ikke ut om du har eggløsning...
Gratulerer

Når det gjelder graviditetstest: strek er strek.

Å få falsk negativ kan skje, men falsk positiv er så og si umulig.

Gratulerer. [:)]

ORIGINAL: Sandradee*

El test kan bli positiv når man er gravid ja[:D]
Spennende[:D][:D]

*visker et stille gratulerer*

Vil dem det? Skjønner jeg vet for lite... Normalt at el test er mer rød enn grav testen?

Jo, jeg har hatt en følelse... Har skrevet masse om det her inne de siste dagene. Men ikke turt å tro jeg er gravid. Da lurer jeg nemlig på NÅR jeg egentlig hadde eggløsning... For jeg slutta på pilla for 9 dager siden og da hadde jeg akkurat hatt mensen.... Men jeg har vært både kvalm og vondt nedi magen + masse kviser.

Da må jeg ha blitt gravid på pilla da....?? For det kan vel ikke vises på en test allerede hvis jeg ble gravid etter jeg slutta på pilla? Virker litt rart det og... Kan jo ikke ha hatt eggløsning mens jeg hadde mensen på piilla vel?

Skjønner ingenting jeg....

Trodde bare jeg så streken, men så sa sambo at han så sterk strek på el testen og svak på grav. testen...uten at jeg sa noe

graviditet kan slå ut på eggløsningstester. ikke omvendt.
så du er nok gravid[;)] en strek er en strek!

Ææææh... tørr ikke si takk ennå... Tørr ikke tro jeg kan ha blitt gravid så fort... Åssen har det seg????[8|]

Så den er positiv så lenge jeg kan SKIMTE en strek? Sånne tester kan ikke tulle?

ORIGINAL: Snuppaa

Ææææh... tørr ikke si takk ennå... Tørr ikke tro jeg kan ha blitt gravid så fort... Åssen har det seg????[8|]

Så den er positiv så lenge jeg kan SKIMTE en strek? Sånne tester kan ikke tulle?

Jepp og nei. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Jepp og nei. [;)]

Men åssen har det seg at jeg har eggløsning OG evt er gravid? Jeg er ikke helt med... Hører alle sier det, men kan noen forklare? Og viser grav.testen svakt fordi jeg er veldig kort på vei da eller? Hvor tidlig kan en grav.test vise pos egentlig?

BILDE? [:D]

ORIGINAL: Sicily

Jepp og nei. [;)]

Men åssen har det seg at jeg har eggløsning OG evt er gravid? Jeg er ikke helt med... Hører alle sier det, men kan noen forklare? Og viser grav.testen svakt fordi jeg er veldig kort på vei da eller? Hvor tidlig kan en grav.test vise pos egentlig?

Eggløsningstest slår ut både ved graviditet og eggløsning. Graviditetstest slår ut KUN ved graviditet fordi den kun er følsom for HCG. Om graviditetstesten er svak eller sterk har ingenting med hvor langt på vei du er, men hvor uttynnet HCG'et er i urinen din. En graviditetstest kan vise positivt opptil 4-5 dager før IKM. Alt dette står forresten i pakingsvedlegget på testene.. [;)]

ORIGINAL: snart mamma til en!!

eggløsningstesten viser positivt dersom du er gravid.. tror ikke det er motsatt også.. jeg to en eggløsningstest bare på gøy samme dag som jeg fikk positiv graviditetstest... *visker et lite gratulerer...* :)

var grav.testen din svakt positiv? eller sterk?

ORIGINAL: inamaria

BILDE? [:D]

tok nå:

denne tok jeg før idag: el test

men det er kanskje noe vi skimter bare?

la inn bilder

Hmm...
Jeg syns liksom jeg kan skimte noe, men jeg er litt usikker på om det kanskje kan være bare en skygge fra den strimmelen som SKAL bli rød???
Vanskelig å si..

Back
Topp