ehh....

ja, leste den. jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det ikke går ann å vite at man er gravid[8|] men nå har jo jeg bare den dårlige erfaringen da med spying hver morgen så[&o]

nææ..må lissom ha klirra en liten bjelle kanskje??

Rart at man ikke merker det jah.. som hun sa så trodde hun at hun hadde lagt på seg, men noen måtte jo ha spurt henne om hun hadde kosa seg ekstra mye med en spesiell mexikaner [:D][:D] Hun må jo ha tenkt tanken selv [8D]

Men for en utrolig nydelig liten jente [:)]

jeg hadde en liten mage, men gud så godt jeg kjente sparkene alikevell!! og de gangen han snudde seg helt rundt og jeg kjente DET suget i magen, hehe..[:)] <3
nei, jeg skjønner det ikke...
MEN jeg skulle likt å sett magen hennes.....[8|] jeg vet jo att det er flere som har fått jenter som ikke føler de ser gravide ut, bare tjukke, men hu som er tynn som de skrev, burde man jo se det på..

En kollega av meg merket ikke hun var gravid før det var vell 1 1/2 mnd igjen til termin.

Hun ene her på bygda har 2 unger fra før, og plutselig en dag hadde hun vondt i magen. Fødte hjemme hun....

Snodige saker ihvertfall!!!

ORIGINAL: MissSpindelveviMusa

jeg hadde en liten mage, men gud så godt jeg kjente sparkene alikevell!! og de gangen han snudde seg helt rundt og jeg kjente DET suget i magen, hehe..[:)] <3
nei, jeg skjønner det ikke...
MEN jeg skulle likt å sett magen hennes.....[8|] jeg vet jo att det er flere som har fått jenter som ikke føler de ser gravide ut, bare tjukke, men hu som er tynn som de skrev, burde man jo se det på..

Ganske utruligt at hu ikkje har merka det, eller fatta mistanke.... Hu må vel kanskje bare ha fortrengt den tanken vil eg tru....

Eg kan forresten skriva unna på at det går ann å bare sjå litt småtjukk ut å ligavel vær høygravid... hadde eg hatt bildene som ligge på den andre pcèn så sko dåkke fått sitt min mage 2 dager før eldste jenta blei født.... dåkke hadde sikkert aldri trudd der va ein baby på 2.2 kg inni der[:-][:-][:-]

hørt om fler som ikke ha merket det føre det er 1-2mnd igjen til termin! rart, men sant[:)] nydelig jente da[:D]

jeg kan ikke skjønner det, men vet selv også om noen som ikke viste at dem var gravid nesten fram til fødselen. Så det er vist ikke så uvanlig det

Ganske uforståelig (for oss med store mager [8D]), men det hender jo, selvfølgelig. Hun har ihvertfall en kjempefin blogg. [:)]

Back
Topp