ehh.. gravid...

Gratulerer så mye snupp... eller skal jeg kalle deg snik`? du skulle jo vente på meg :P hehe... neida... dette blir stas :D og gratulerer til kommende pappaen og kommende storebror :) tenk at lille skal bli storebror

Gratulerer sååå masse emoticon

Håper du får et fint svangerskap uten for mye vondter, men bare kos :) Blir spennende å høre når du får termin da og hva som gjemmer seg i magen :)

Håper du får et fint svangerskap uten for mye vondter, men bare kos :) Blir spennende å høre når du får termin da og hva som gjemmer seg i magen :)

~Bluebell~ skrev:

Oooi, såå tett!! Herlighet! Kjenner jeg blir litt misunnelig! Gratulerer såå mye :) :) 

Gratulerer, så spennende da!! Nå blir det liv i heimen gitt hehe  emoticon emoticon

Du (og de andre gravide her inne) må holde oss oppdatert emoticon

Slumpesara skrev:
Gratulerer, så spennende da!! Nå blir det liv i heimen gitt hehe  emoticon emoticon

Du (og de andre gravide her inne) må holde oss oppdatert emoticon

Ojda! Gratulerer så mye!

Kommer til å bli bra dette skal du se :)

Tenk så koselig det blir for småtassene å ha hverandre når de vokser opp :)

Var hos legen i dag. Har hatt blødninger siden i går og er veldig redd for å miste spira mi..
Legen tok en gravidtest og den viste positiv men måtte ta en blodprøve også som blir sendt inn. Får svar til uka. Nå må jeg vente til uken for å få vite om jeg er gravid forsatt eller om jeg har hatt en spontanobort..  skal ta ny gravidtest til uken, og håper alt står bra til bare..

Huff da.. Håper det bare var en "vanlig" blødning. Krysser fingrene!!!

Stor klem!

Tusen takk! Godt å få noen trøstene ord.
Vi fåre bare krysse fingrene...emoticon

Back
Topp