ehh.. gravid...

Tusen takk for fine ord SBML! Gruer og gleder meg samtidig!
Vet ikke termin enda, da jeg tok testen i dag og må bestille time hos legen til tirsdag. Veldig usikker på menen også for den har gått i bølger etter fødselen kan du si hehe
håper vi er flere i samme båt hihi

Tusen takk for fine ord SBML! Gruer og gleder meg samtidig!
Vet ikke termin enda, da jeg tok testen i dag og må bestille time hos legen til tirsdag. Veldig usikker på mensen også, for den har gått i bølger etter fødselen kan du si hehe
håper vi er flere i samme båt hihi tusen takk alle sammen!

Gratulerer så mye :) det blir sikkert kjempe gøy for ungene å være så tette :) Blir sikkert kjempe hektisk for deg, men det går seg sikkert til....

leia81 skrev:
tinuzz skrev:
Oi, så spennende! Gratulerer så mye selv om det ikke var planlagt :)

varme skrev:
GRATULERER!!!!! Tenk at du skal få en liten en igjen! Så koselig da!

Ja jeg tror det blir godt for barna å få være så tette men jeg var liksom ikke helt klar for dette enda men vi klarer oss nok bra, og tanken på å få lov til å bli mamma igjen er veldig stort! Det finnes jo ikke noe bedre her i verden! Blir rart å... hihi tusen takk igjen for fine ord jenter!

Gratulerer! det blir spennende=)

Nemmen helledussen så hyggelig da!! :-)
Skjønner godt at du må venne deg til det, men det vil bli SÅ koselig med to tette da! :))

Ooooh!! :-))

Gratulerer så masse med en ny liten bebis!!!! emoticon emoticon

Kjenner at jeg blir litt småmisunnelig jeg òg....! emoticon

Gratulerer så mye med bebis i magen. emoticon
Så spennende. De får nok myye glede av hverandre. Håper du vil oppdatere oss litt emoticon

gratulerer, spennende..

Oi! Gratulerer! Skjønner at det er litt å fordøye, men kjekt for barna å ha søsken så nærme hverandre i alder! emoticon

Tusen takk! Ja det er klart jeg skal oppdatere dere! Dere er jo jentene mine jooo!!!
Er spent på når jeg får termin.. rart at alle tankene kommer tilbake.. er alt bra? er det gutt el jente? kjenne de små sparkene og dyttingene igjen! Føle seg flott i 2 termin! kjenne nurket på brystet og se den lille!
tror den skal komme i løpet av desember en gang..

emoticon

Gratulerer så mye!! :D:Demoticon

gratulerer!

GRATULERER!!!!! :):):)

Gratulerer :)

Back
Topp