Ehh dust!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Jeg og sambo satt og diskuterte litt i går kveld. Så kom vi inn på røyking i bil da.

Da fortalte han om ei, skal ikke gå inn på hvor han hørte dette fra, men jeg ble litt satt ut kan dere si...
Ho er røyker da, og ho hadde lirt ut av seg " Jeg røyker i bilen, men ungene liker det ikke noe spesielt godt, så jeg prøver og røyke minst mulig med dem med"[8|]

Seriøst, jeg fatter ikke folk som orker røyke i bil, det er jo dritekkelt.
Men og faktisk røyke i bil MED unger med![:'(]

De skulle blitt parkert inne på en liten tett bod der 10 mann nett hadde suttet og smattet i seg hver sin 10pk!

Seriøst, jeg kjenner til røykeavhengighet, jeg sitter personlig og teller på uker og dager til når jeg kan ta meg en røyk igjenn.
Men HALLO!!! Er det noen hjemme![&:]

jeg er røyker selv,og blir seriøst kvalm av å røyke i bil,spesielt uten noen vinduer som er nede..

og uansett så syns jeg røyken smaker myyye bedre når man må stoppe for å røyke,hvis man feks er på biltur eller annet[:)]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

jeg er røyker selv,og blir seriøst kvalm av å røyke i bil,spesielt uten noen vinduer som er nede..

og uansett så syns jeg røyken smaker myyye bedre når man må stoppe for å røyke,hvis man feks er på biltur eller annet[:)]

Der er jeg så enig!!

Røyken smaker best utendørs synes jeg.

Takler ikke røyke i bil, og liker dårlig og sitte inne og røyke.
Liker ikke å røyke inne i garasjen engang[8D]

Back
Topp