Ehh begynt å

Uff, krysser fingrene for at det ikke blir verre med det første. Da jeg var gravid med yngste begynte bekkenløsningen i uke 3, så 5+3 er absolutt ikke for tidlig til at det kan være det du kjenner. :(

jeg får skikkelig vondt i nedre del av ryggen når jeg går, men har avfeid det som bekkenløsning... kan det virkelig komme så tidlig som uke 8??????

Har hatt mer vondt i korsryggen, halebeinet og innimellom når jeg skal reise meg opp kjennes det som om noe glipper inni der. Antar dette kan være starten på bekkenløsning. Første svangerskap så vet ikke hva som er hva. Dessverre er det 20% større sjans for bekkenløsning med assistert befruktning. Håper virkelig ikke det blir for ille.

jeg merker godt bekkenløsningen allerede, er 7+1. Men jeg har slitt med bekkener helt siden forrige graviditet i 09-10.. Gruer meg til å være tilbake på skolen helt forferdelig å sitte på en hard stol flere timer!

Jeg har ikke rukket å få orden på bekkenløsningen fra i fjor, og kjenner det tar seg opp nå. Kan bli gøy dette :-|

Kunne bare gå noen hundre meter oppdelt gjennom dagen fra uke 25 sist :-(

Back
Topp