Eh..skjev livmor?

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Oppdaget i morges mens jeg lå i senga at jeg kjenner livmoren veldig godt nå, den kan kjennes helt til navelen. Men så oppdaget jeg plutselig at den ikke kan kjennes på høyre siden men KJEMPE godt på venstre siden. Dette kan jeg ikke huske fra forrige svangerskap... Er det andre som har opplevd det? De gangene jeg har kjent liv er det på venstre siden. Snodige greier!!

Jeg har en del polstring, så det er kun om morgenen når jeg ligger på rygg jeg får en definert babyklump. Denne er alltid til en av sidene, som regel på venstre side.
Det er visst helt normalt, bestevenninnen min hadde det slik med førstemann også. Hun så et mønster basert på hvilke side hun hadde lagt på. Det kan stemme for meg, jeg ligger ofte på venstre side.

Min er deformert, så min vil være skjev uansett. Min ligger mest mot høyre, og vi finner alltid hjertelyd til høyre

Jeg ligger ofte på høyre side, men har og kjent livmoren best på venstre siden. Leste noe om at livmoren enn så lenge velger letteste veis motstand ;)

Jeg kjenner det beste på venstre side enn så lenge, passer bra med tanke på at jeg ligger mest på den siden ;-)

Har det jeg også hehe!

Vedlegg

• 1467449873473.jpg
    1467449873473.jpg
    44,4 KB · Visninger: 39
Leste et sted at 60% av alle babyer ligger ned ryggen mot mors venstre side. Ettersom bumpen kommer av babyens ryggrad er det ikke rart det et flere av oss som har skjev mage ;)

Haha,jaaaa,ser helt sjukt ut på morgenen her :D

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1467664801.594311.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1467664801.594311.jpg
    265,1 KB · Visninger: 28
Last edited:
Back
Topp