Eh.. Javel..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Amalie ligger å sover, Så jeg har tatt med meg Matilda opp på loftet for å skrive ut invitasjonene til dåpen.. Har satt henne foran den bærbare med en is å funnet postmann pat på you tube.. Så hører jeg plutselig at det kun er fuck fuck fuck, å MASSE engelsk banning på hele filmen.. Hun som allerede har sett halve.. Djiiis..

ORIGINAL: lindaen

Amalie ligger å sover, Så jeg har tatt med meg Matilda opp på loftet for å skrive ut invitasjonene til dåpen.. Har satt henne foran den bærbare med en is å funnet postmann pat på you tube.. Så hører jeg plutselig at det kun er fuck fuck fuck, å MASSE engelsk banning på hele filmen.. Hun som allerede har sett halve.. Djiiis..

Huff, enkelte videoer på youtube er jo helt feil i forhold til tittel osv.. Vært borti det før[8D] Men som regel bruker det jo å stå at det er en annen "versjon"..

ORIGINAL: 1987

Dem skal tidlig krøkes. Ikke lag noe oppstyr av det slik at hun merker det. Kan hende orda bare fløy forbi henne! Men hvis du gir dem de orda masse oppmerksomhet så er det lettere at hun snapper dem opp!

Neida, gjorde ingenting av det.. Spurte henne om vi heller skulle hente hennes pat film, for den er jo mye finere.. Å der va veldig greit[:D]

Hjelp![&:]
Mye skummelt på youtube!

Back
Topp